Huonepeli, apuja!

Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
:headwall:
Nooh?
:D Mä siis saan ne perskeleen ruuvit about itemistä suurennettua, yksitellen. Mutta yhdistäminen..?? Sivulaatikossa vai missä ja miten..?
Klikkaa se kulmarauta (L-mallinen) about itemillä isoksi, klikkaa vaal.pun. mötikkää ja klikkaa kulmaraudan alinta sakaraa --> yhdistyy --> klikkaa vaal.pun ruuvia --> klikkaa vaal.pun. mötikkää, joka on jo kulmaraudassa --> ruuvi jää kiinni ja kiinnitä se vielä ruuvimeisselillä
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
:headwall:
Nooh?
:D Mä siis saan ne perskeleen ruuvit about itemistä suurennettua, yksitellen. Mutta yhdistäminen..?? Sivulaatikossa vai missä ja miten..?
Eli isonna eka se kulmarauta
Sitten klikkaat sitä vaaleanpunaista osaa, siirrät kulmaraudan päälle nuolen ja klikkaat uusiks
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
:headwall:
Nooh?
:D Mä siis saan ne perskeleen ruuvit about itemistä suurennettua, yksitellen. Mutta yhdistäminen..?? Sivulaatikossa vai missä ja miten..?
Klikkaa se kulmarauta (L-mallinen) about itemillä isoksi, klikkaa vaal.pun. mötikkää ja klikkaa kulmaraudan alinta sakaraa --> yhdistyy --> klikkaa vaal.pun ruuvia --> klikkaa vaal.pun. mötikkää, joka on jo kulmaraudassa --> ruuvi jää kiinni ja kiinnitä se vielä ruuvimeisselillä
ANPÖLIIVABÖL. Mä tein sen. Tai sä hiirimatto teit sen. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Ei mulla ole ollut valkeata avainta --> palaan takaisin.
Se on alimmassa kerroksessa sitten
Oven yläpuolella
Siis menen sieltä komeron kautta alakerrokseen ja siellä matkalaukun vieressä olevan oven yläpuolella on avain? En löytänyt. :(
Se vihree jakkara pitää saada siihen oven eteen
 
voi ei
=( mää en etene mihkään.
mulla on : pupukuvat boxissa, tikapuut->hain kelt avaimen sängyn alta-> peitto pupulle. mulla on paketti nauharulla, pihdit, pikku tv?. miksi en etene mihinkään. =(
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
=( mää en etene mihkään.
mulla on : pupukuvat boxissa, tikapuut->hain kelt avaimen sängyn alta-> peitto pupulle. mulla on paketti nauharulla, pihdit, pikku tv?. miksi en etene mihinkään. =(
Paina pupun korvia sen boksin mukaan, saat mustan avaimen, joka käy yläkerran kaappiin
 
voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
=( mää en etene mihkään.
mulla on : pupukuvat boxissa, tikapuut->hain kelt avaimen sängyn alta-> peitto pupulle. mulla on paketti nauharulla, pihdit, pikku tv?. miksi en etene mihinkään. =(
Paina pupun korvia sen boksin mukaan, saat mustan avaimen, joka käy yläkerran kaappiin
kiitos! sain avaimen mut kävin ylhäällä ja alhaalla klikkailee avainta mikään ei aukee, virsi et oon huono! =O
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
=( mää en etene mihkään.
mulla on : pupukuvat boxissa, tikapuut->hain kelt avaimen sängyn alta-> peitto pupulle. mulla on paketti nauharulla, pihdit, pikku tv?. miksi en etene mihinkään. =(
Paina pupun korvia sen boksin mukaan, saat mustan avaimen, joka käy yläkerran kaappiin
kiitos! sain avaimen mut kävin ylhäällä ja alhaalla klikkailee avainta mikään ei aukee, virsi et oon huono! =O
Niitten isojen ovien pitäs kyllä aueta...
 

Yhteistyössä