Huonepeli apuja kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja jiina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
sun pitää mennä vessaan ja sieltä saa sen avaimen... ruuvarilla pitää aukaista se ritilä siellä ison kukan vieressä..
No, miten pääsen vessaan sitten? Sen ritilän oon aukassu ja sieltä sain avaimen, mutta aukaisin sillä sen lipaston laatikon.
 
se tarkottaa et oikeen puoleiset painaa yhtä paljon ku vasemman puoleiset.. yhes kuvas on vinkki et paljonko se yks kultanen kuula painaa.. siis pitää selvittää sillä laatikossa olevalla jutulla miten paljon painaa mikäkin kuula.. oon selvittäny sen mut en silti tajuu :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
se tarkottaa et oikeen puoleiset painaa yhtä paljon ku vasemman puoleiset.. yhes kuvas on vinkki et paljonko se yks kultanen kuula painaa.. siis pitää selvittää sillä laatikossa olevalla jutulla miten paljon painaa mikäkin kuula.. oon selvittäny sen mut en silti tajuu :headwall:
Auts. Miten se punnitus tapahtuu??? En oo onnistunu alkaan sitä ees kokoomaan :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
MS mikä sulta puuttuu.. kirjasta? kissa kuva? paperinpala? valkonen boksin antama?
Sieltä kirjasta tuli punainen kukka, paperin palassa on punainen pupu, kissataulussa on siniset reunukset, valkoisesta boksista tuli oranssi perhonen... Joku mättää nyt!


 

Yhteistyössä