Huonepelaajia paikalla??

  • Viestiketjun aloittaja jopo
  • Ensimmäinen viesti
höhh
miten sitä taikinaa pääsee kypsentämään?? missä se paistetaan?? kun en löydä enää sinne keittiöön takaisin... :( se kana pitää eka ruokkia, mennä pois huoneesta ja sit vasta saa kananmunan.. Veitsellä aukeaa kananruoka pussi!
 
häh
kananruoka löytyy sieltä samasta huoneesta missä jauhopussi, mutta tynnyreiden takana näkyy pikkasen kananruokaa :) pussin kyljessä on kanan kuva :) Mutta en pääse edelleekään sinne keittiöön takaisin.. se on nyt jonnekkin hävinnyt!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Mikä kompassi, missä?
Mä sain tykinkuulien alta avaimen ja sil sai kompassin laatikosta.Keittiön kaapin sivustan avaimel sai puukon
Miten sieltä keittiön kaapin sivustasta saa sen avaimen? Reikä siel on, mut en saa sieltä mitään
Mulla se avain oli siinä reiäs ihan näkyvil ku sen löysin...
 
mia
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Mikä kompassi, missä?
Mä sain tykinkuulien alta avaimen ja sil sai kompassin laatikosta.Keittiön kaapin sivustan avaimel sai puukon
Miten sieltä keittiön kaapin sivustasta saa sen avaimen? Reikä siel on, mut en saa sieltä mitään
Mulla se avain oli siinä reiäs ihan näkyvil ku sen löysin...
Mulla on vaan tyhjä reikä? Enkä varmasti oo avainta sieltä ottanu
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
kananruoka löytyy sieltä samasta huoneesta missä jauhopussi, mutta tynnyreiden takana näkyy pikkasen kananruokaa :) pussin kyljessä on kanan kuva :) Mutta en pääse edelleekään sinne keittiöön takaisin.. se on nyt jonnekkin hävinnyt!!
Keittiön ovi on samas kerrokses ku makuuhytitkin.Eka meet siihen huoneeseen,mis astiahylly(sen päältä löytyy paistinpannu) ja siitä pääsee kaminahuoneeseen...

 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
kananruoka löytyy sieltä samasta huoneesta missä jauhopussi, mutta tynnyreiden takana näkyy pikkasen kananruokaa :) pussin kyljessä on kanan kuva :) Mutta en pääse edelleekään sinne keittiöön takaisin.. se on nyt jonnekkin hävinnyt!!
Keittiön ovi on samas kerrokses ku makuuhytitkin.Eka meet siihen huoneeseen,mis astiahylly(sen päältä löytyy paistinpannu) ja siitä pääsee kaminahuoneeseen...
Nyt pääsin sinne keittiöön, mutta äsken ei ollut keittiötä!! Menin monta kertaa sinne ylös ja se ukko aina vaan sano että tee ruokaa, sit vasta kun menin alas niin ilmestyi taas keittiö.. outoa :/
 

Yhteistyössä