HUONELÄMPÖTILA? Paljonko..

• Viestiketjun aloittaja "kotikissa"
  • Ensimmäinen viesti
viileässä mieluiten
[QUOTE="vilukissa";30658851]Te, joilla sisälämpötila 19 astetta tai allekin sen, eikö teitä tosiaan palella? Pukeudutteko kuinka paksusti sisälläkin ollessanne?
Tekisi mieleni kysyä myös painoindexiänne :) Sillä minä olen hoikka ja palelen helposti, jos istun paikoillani. Kyllähän liikkeessä ollessa tarkenee.
Mieheni on ylipainoinen ,eikä palele juuri koskaan. Hänelle riittää sisälämpötilaksi 19 astetta, minulle ei.
23 astetta on kyllä minullekin liikaa ja energian tuhlausta.[/QUOTE]

Ei palella ja normipaino. Mies alipainoinen melkein ennemmin jo.

Aamulla heitän usein peiton jopa syrjään kun yöllä on tullut kuuma. Nytkin kirjoitan tätä t-paidassa tuollainen kevyt oleskelutunika päällä, jota pidän kun olen paikoillani. Mittari tuossa vieressä näyttää 17,7 astetta. Ulkoillessa saa olla todella kylmä että laitan toppatakin alle muuta kuin t-paidan.

Kyse on meillä enemmän tottumisesta. Kun ilmat viilenee syksyllä paleltaa niin hemmetisti aluksi, mutta kun siihen tottuu niin ei tunnu missään enää. Sama kuumassa ollessa, asustelimme pari kuukautta thaimaassa ja siihenkin tottui hyvin äkkiä, mutta paremmin me kestämme kyllä kylmää kuin kuumaa. Talvi on ihanaa aikaa!

18-23. riippuu kui paljo lammitan. ja kui kylma ulkona. toi 20on ihan hyva. koton mulla on paalla farkut ja trikoopaira. tai oloasu ja t-paita. sukat. niain illal pistan villasukat ja nyt teki mieli viel filttiakin. pitkia kalsareita kaytan vain ulkona jos pakkast yli -15astetta. normaalipainoinen olen. lapsi leikkii lattial ilman sukkia lyhythihases paidas. painajainen on yokyla anopil jossa noin +23 tai enempi.

Yhteistyössä