Huonejärjestelyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yksvaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Yksvaan"

Vieras
Eli asiaan, minkä ikäisiä lapsia teillä muilla on samassa huoneessa ja toimiiko homma?
Kokemuksia, meillä asunnon osto edessä ja mietitään et kolmio vai neliö...

Alle kouluikäiset menevät sujuvasti samaan huoneeseen, ja koululaisille omat huoneet jos mahdollista. Kyllä nekin samaan menee, varsinkin jos samaa sukupuolta ja sama siisteystaso.

Jos kolmio reilusti halvempi, eikä teitä haittaa vaihtaa asuntoa muutaman vuoden päästä, ostakaa kolmio. Mutta asuinaluetta en itse vaihtaisi enää kouluikäisten perheessä ihan helposti, eli ostakaa asunto alueelta jossa haluatte asua sitten myöhemminkin.

Meillä aikoo olla 3 lasta yhteensä 3 vuoden ikäerolla samassa huoneessa luultavasti. Kun vanhin tulee kouluikään, niin järjestely menee varmaan sitten uusiksi, ja sekin aikoo vaikuttaa, että mitä sukupuolta tämä 3. on...

niin ja mulla oli alle 6-vuotiaat samassa huoneessa, sitten muutettiin niin, että koululainen sai oman huoneen ja pienempi omansa. ikäeroa viisi vuotta joten mun mielestä hyvä, että eivät ole samassa kun on erilaisia nuo leikit noin eri-ikäisillä, yhdessä leikkivät siltikin paljon.

ihan mielenkiinnosta kyselen, että onko sinulla sitten se makkari ja jos on niin missä huoneessa teillä on tavallaan olohuone? tosin en tarkoita, että pitäisi olla jotain tiettyjä huoneita jokaisessa kodissa.

Olkkaria ei ole, makkari mulla. Yhteensä neliöitä kaksiossa 60 eli ihan tilava on. Voimme olla yhdessä tarpeen mukaan kaikissa huoneissa. Likoilla on huoneessa tv+dvd-soitin ja kaksi nojatuolia. Siellä voi sitten hengailla olkkarinomaisesti, jos sellaista kaipaa. Meillä käy harvoin vieraita. Ei ole järkeä maksaa huoneista, joilla ei ole käyttöä.

Olkkaria ei ole, makkari mulla. Yhteensä neliöitä kaksiossa 60 eli ihan tilava on. Voimme olla yhdessä tarpeen mukaan kaikissa huoneissa. Likoilla on huoneessa tv+dvd-soitin ja kaksi nojatuolia. Siellä voi sitten hengailla olkkarinomaisesti, jos sellaista kaipaa. Meillä käy harvoin vieraita. Ei ole järkeä maksaa huoneista, joilla ei ole käyttöä.

ok, hyvältä kuulostaa :) ja muistelen että asut jossain aika kantakaupungissa, joten tossakin on jo maksamista yhden vanhemman perheelle.

Yhteistyössä