Huomionhakua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jotkut hakee huomiota tällaisilla tyhmillä aloituksilla :)
Nii, jotkut hakee huomiota ihan elävässäkin elämässä aloittamalla keskusteluja ihmisten kanssa! Aattele, kauheeta! Pysyis hiljaa vaan kaikki. Koko ajan. Itseään pitää hävetä ja peitellä, eikä missään nimessä tehdä mitään, mikä vetäis ihmisten huomion itseensä - esimerkiksi avata suutansa.

eräs nainen sanoi tätä kuvan naista pyöreäksi.

Yhteishyvä - Digipaper - Kansi

pointtini on, että jokainen ihminen näkee erilailla toiset ihmiset. sitten on suuri osa, jotka tahtovat aina vain arvostella. joku ehkä kohta sanoo, että "no kuvan nainenhan on lihava" :D

muokkaan: äääh, tää tuli väärään ketjuun, oikeasti, piti mennä sinne että olenko ruma jne... mutta samapa tuo, ei ollut tärkeä asia, pelkkää huomionhakua vaan :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22167789]Ilmeisesti osui ja upposi.[/QUOTE]

Kuinka joku voi olla enää näin pönttö ja käyttää tätä ilmausta?? Tämähän on jo aikaa sitten todettu palstaimbesillin ykköslauseeksi.

Myönnän, olen huomiohuora, ja mikä pahinta: olen lihava huomiohuora! Ähäkutti, enpäs alistu hoikkuusvaatimusten edessä, enkä taatusti piilota itseäni ihrojeni, eli itse, vuoksi.

Ja taas ihmettelen (niin kuin tuossa aiemmassakin ketjussa) kuka näin on sanonut ja missä tilanteessa? Missä tällaisiin kritisoijiin törmää? Minä en ole koskaan kuullut negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni, ainakaan kavereilta.

Olin joku pv kaupassa tutun kanssa (joka on oikeesti katkera ja väsynyt ihminen, eikä pidä vissiin yhdestäkään naisesta naapureistaan lähtien. Aina näkee naisista vaivaa.), käytävällä kopisteli upean näkönen nainen korkkareissa, hame-jakkupuvussa ja muutenkin hienon näkösenä virkanaisena. Juntti-tuttu tarras mun hihaan kiinni silmät teevateina "NÄITKÖ, mikä toikin oli olevinaan. Ja tollaset korot, huhhuh, mä en kyllä ikinä laittas jalkaan!!"
Totesin vaan että jaa, minusta oli upeen näkönen, että näkispä usein tollasia naisia.

Se nainen oli sitten vissiin sellanen attention whore.:xmas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="äiti 44v";22167401]Jaa että pukeutumisesta täälläkin jauhetaan?

Tiedättekös tyttöset mitä? Tämä äippä saa aina huomiota vaikka ei isommin meikkaa, ei juuri käytä koruja ja päälläkin on yleensä farkut, T-paita ja sandaalit. How is it possible?

Olenko minäkin huomiohuora? Vaiko vain vanha huora?[/QUOTE]

Sissus sentään :laugh: Mä en käytä juuri koskaan koruja, mutta meikkaan ja mulla on takalistoon ulottuva tukka, eli olen selvä HH! Mutta farkkuja en käytä koskaan enää, koska sain aina kuunnella "hyvä perse"-huutoja itseäni yli puolta nuoremmilta, jotka luuli mua takaapäin ikäisekseen :laugh: Olen 35+ =) En halua säikytellä niitä enää :D Jospa sulla on sama ongelma, eli siis hyvä perse :laugh:

Mulle on ihan yks hailee, pitääkö mua joku huomiohuorana vai ei. Mä käytän korkeita korkokenkiä, hameita, mekkoja ja meikkaan halutessani ihan vain siksi, että itse pidän ko. jutuista. :)

Jos jonkun tekee mieli tuijottaa, niin ihan vapaasti vaan. Ei se mun tekemisiini vaikuta.

Olin joku pv kaupassa kaverini kanssa (joka on oikeesti katkera ja väsynyt ihminen), käytävällä kopisteli upean näkönen nainen korkkareissa, hame-jakkupuvussa ja muutenkin hienon näkösenä virkanaisena. Junttikaverini tarras mun hihaan kiinni silmät teevateina "NÄITKÖ, mikä toikin oli olevinaan. Ja tollaset korot, huhhuh, mä en kyllä ikinä laittas jalkaan!!"
Totesin vaan että jaa, minusta oli upeen näkönen, että näkispä usein tollasia naisia.

Puhuuko ihmiset oikeasti noin (mikä toikin on olevinaan)? Kyllä minäkin voisin kuvitella päivitteleväni jonkin ihmisen ulkonäköä, mutta se on vain mielipiteeni ilmaus eikä mikään toisen persoonan vähättely.

[QUOTE="vieras";22168432]Puhuuko ihmiset oikeasti noin (mikä toikin on olevinaan)? Kyllä minäkin voisin kuvitella päivitteleväni jonkin ihmisen ulkonäköä, mutta se on vain mielipiteeni ilmaus eikä mikään toisen persoonan vähättely.[/QUOTE]

Kyllä tietynlaiset ihmiset käyttää juuri tota termiä.
Vähemmän älykkäät ilmeisesti.

Osa naisista pukeutuu huomionhakuisesti, eli valitsevat vaatteensa sen mukaan mikä miellyttää miesten silmää.
Sitten löytyy naisia jotka pukeutuu mahdollisimman näkymättömästi, koska eivät tahdo erottua joukosta.
Ja loput naiset pukeutuvat juuri niihin vaatteisiin missä heillä on hyvä olla.

[QUOTE="vieras";22167816]Nii, jotkut hakee huomiota ihan elävässäkin elämässä aloittamalla keskusteluja ihmisten kanssa! Aattele, kauheeta! Pysyis hiljaa vaan kaikki. Koko ajan. Itseään pitää hävetä ja peitellä, eikä missään nimessä tehdä mitään, mikä vetäis ihmisten huomion itseensä - esimerkiksi avata suutansa.[/QUOTE]

Kauheinta on, että jopa VIERAIlle ihmisille puhutaan! Täytyy olla jotenkin pöpi tai höperö!

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22168485:
Osa naisista pukeutuu huomionhakuisesti, eli valitsevat vaatteensa sen mukaan mikä miellyttää miesten silmää.
Sitten löytyy naisia jotka pukeutuu mahdollisimman näkymättömästi, koska eivät tahdo erottua joukosta.
Ja loput naiset pukeutuvat juuri niihin vaatteisiin missä heillä on hyvä olla.

Joo, tän ykköstyypin naiset on kyllä aika paheksuttavia. Esim. hame saattaa miellyttää miesten silmää koska siinä sääret näkyy, joten ei ikinä hametta, varsinkaan lyhyttä! Se on huomionhakuista.

Onneksi hameessa ei ole edes hyvä olla, mutta verkkareissa on. Eikä ne näykään, se tekee olon vielä paremmaksi. Kukapa nyt näkyä haluaisi :=)

1945look-at-me-attention-whore%5B1%5D.jpg

Uusimmat

Yhteistyössä