D
djhdfjh
Vieras
Ap:n tapauksessa kyse kaverin lapsen 1v juhlista.
Niin. En muista käyneeni kuin yskillä 1-vuotissynttäreillä, joissa ei ole ollut suolaista kahvitarjoilua. Mukaanlukien omien lasteni 1-vuotissynttärit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29536810:Viestissä #71 pohdin, miten ap:n aloitus pitäisi tulkita. Varmaan eri ihmiset käsittävät tuon ruokaisan eri tavoin.
Entä ne juustot ja keksit?Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29536820:Mä pidän ruokaisena esim. fetapiirakkaa tai voileipäkakkua. Eli jotain muutakin kuin täytekakkua.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29536832:Entä ne juustot ja keksit?
Mutta joo...mä ajattelen asian niin, että mentiinpä sitten synttärikahville, kihlajaiskahville tai ihan vaan päiväkahville, niin sinne ei mennä nälkäisenä. Ne kahvit ei siis ole kenenkään lounas eikä päivällinen vaan pikemminkin jälkiruoka tai korkeintaan välipala. Sitten on eri asia, jos on kutsuttu päivälliselle.
Milainen matka on pitkänmatkalaisilla?Tätä on taidettu kyllä kysyäkin.
No siis mullakin on myös naapurista tulevalle synttärikahveilla jotain suolaista, mutta ei silti niin, että sillä voisi korvata lounaan tai päivällisen. Eli nälkäisenä ei pidä tulla kahville. En mä itsekään mene kenenkään synttärikahville nälkäisenä vaan syön kotona tai jos on pitkä matka, käydään syömässä jossain matkalla. Ihan siis riippumatta siitä, onko kyläpaikassa kahvipöydässä jotain suolaista vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29536844:Mulla on taas ajatus, että jos tulee tyylii naapurista kakkukahville niin sillon on sitä kakkua ja kahvia. Mutta jos on tulossa pidempää meille niin sillon teen pöytään myös suolasta tarjottavaa.
En huomio erikseen kaukaa tulleita tai muutenkaan nälkäisiä/paljon syöviä. En minä "kiitä" paikalle tulemiseta sillä että tarjoilen erikseen lihapataa ja perunamuusia. Kyllä vieras osaa itse ajaa mäkkärin kautta tai napata ABC:lta metsästäjänleikkeen ennen kuin tulee juhliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29536849:Siitäkin on varmaan jokaisella oma käsitys.
Alkuperäinen kirjoittaja no voi pyhä yksinkertaisuus;29536879:No monikin on kysynyt mikä tämä SUN pitkämatka on????
Alkuperäinen kirjoittaja selvennätkö;29537173:Millaiset aloittajan mielestä on ruokaisat tarjoilut entä kahvitarjoilut?
Alkuperäinen kirjoittaja Mieti hetki vielä;29537200:Eikö vaikka voileivät kahvin kanssa ole kahvitarjoiluja?
Oliko tosiaan se välimatka 1v synttäreille niiiiin valtava, ettei voinut kotona syödä ennen juhlia?
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29536813:Lapsella on kyllä aina omat ruuat mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29537208:Edeleenkin tuo alotuksessa oleva asia oli esimerkki. Ei mulla ole ongelmaa muiden tarjoilujen kanssa. Itsellä on vaan eri tavat ja kuten ketjussa tulikin ilmi niin on monella muullakin.
Tehän noista juhlista olette vääntäneen jonkun ongelman.