K
kylläpäs
Vieras
taas kerran olen onnellinen, että lapset ovat pph:lla. Joka aamu tulee essu päällä poikia tervehtimään, riisumaan kaverina ja pyytämään puurolle. Kuulumiset vaihdetaan aina puolin ja toisin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, miten teillä muilla? Huomioiko hoitajat lastanne kun tuotte hoitoon? Sanotaanko lapselle henkilökohtaisesti hei tai huomenta? Ottaako hoitaja lapsen vastaan, niin että äiti voi jättää lapsen hoitajalle, joka sitten huolehtii siitä että lapsi jää hyvin hyvin mielin hoitoon?
Vai menetelläänkö niin kuin täällä meidän päiväkodissa: tuon lapsen hoitoon, minulle ehkä mumistaan huomenta, mutta lapselle ei sanota mitään. Sitten vaan jatketaan puuhia ja lapsi jää sormi suussa katsomaan muiden leikkejä minun kanssa. Kukaan ei tule "päästämään" minua pois, vaan joudun lopulta sanomaan lapselle heippa ja jättämään siihen keskelle lattiaa. Ja ikkunastaa näen kun vielä seisoo siellä sormi suussa.
Ja kyllä, tästä ollaan keskustelu henkilökunnan kanssa aiemmin, sillä seurauksella että muutama hoitaja lakkasi kokonaan tervehtimistä minua.
Ei kovin hyvin huomioida. Kun on aamuvuoro ja usein lapseni on hoidossa ensimmäisenä niin hoitajaa ei näy missään, kun riisutaan ja käydään käsien pesulla. Ei tule ollenkaan vastaan, vaan sitten itse vien lapsen hoitajalle näytille.
Aivan eri meininki, kun siellä kunnassa missä lapset on aloittaneet hoidon. Joku hoitaja tuli lähes aina eteiseen katsomaan ketä tuli ja oikeasti otti lapsen vastaan.
olen kai liian vaativa, mutta minusta olisi kiva jos tulisivat eteiseen vastaan kun kuitenkin huomaavat, että tulemme.....