HUOMIO! Onko facebookkisi toiminut hitaasti viime aikoina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Palautusohje:
Alkuperäinen kirjoittaja stanan hoaxit:
no perkele. mä arvasin että tuo on joku hoax mutta jostain omituisesta syystä kuitenkin poistin sen. ja nyt se laatikot-välilehti on hävinnyt :headwall:
helvata. kertokaa joku miten sen saa takas?!

Mene takaisin kohtaan, missä poistit laatikko-välilehden. Valitse esim. muistiinpanojen kohdalta "muokkaa asetuksia". Paina "poista" laatikon kohdalta ja sen jälkeen "lisää".

ei muuten onnistu...

Mie ainaki sain ihan sattumalta sen Boxes-välilehden takaisin niinkin helposti kuin yritin siirtää Wall-lehdestä jonkun laatikon sinne Boxes-välilehteen. Sinne se sitten ilmestyi, vaikka en sitä kyllä edes tarvitse. Eli siis jos sulla on vaikka Wall- tai jossain muussa välilehdessä jonkun sovelluksen laatikko, klikkaa sen laatikon oikeaa yläkulmaa, jolloin pitäisi tulla vaihtoehdoksi "Move to Boxes-tab" tai jotain vastaavaa. Näin ainakin minulla toimi.:)

no perkele. mä arvasin että tuo on joku hoax mutta jostain omituisesta syystä kuitenkin poistin sen. ja nyt se laatikot-välilehti on hävinnyt :headwall:

Mene takaisin kohtaan, missä poistit laatikko-välilehden. Valitse esim. muistiinpanojen kohdalta "muokkaa asetuksia". Paina "poista" laatikon kohdalta ja sen jälkeen "lisää".

kiitos sulle tästä!

kiitos sulle tästä!

:flower:

Joo, laatikot saa tosiaan takasin näin:

Sivun vasen alalaita > sovellukset > muokkaa sovelluksia > valitse listasta mikä tahansa sovellus, joka sulla oli laatikot välilehdellä aiemmin > muokkaa asetuksia > laatikko > poista ja lisää se saman tien heti takasin > paina ok

Alkuperäinen kirjoittaja h:
HUOMIO! Onko facebookkisi toiminut hitaasti viime aikoina? Mene
"Asetuksiin" ja valitse "Sovellusasetukset", ota alasvetolaatikosta
kohta "Lisätty profiiliin". Jos siellä näkyy "NIMETÖN SOVELLUS" TUHOA
se!!! Se on sisäinen spybot. Välitä viestiä eteenpäin, kiitos!

Yhteistyössä