HUOMIO. LIBEROVAIPPOJA lapsilla käyttävät!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja discovery
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

discovery

Vieras
tänään ekaa kertaa ajattelin ostaa tarjouksesta 2pkt liberon vaippoja, ennen olen lapsellani käyttänyt pampperseja (5 kokoa).

ostin 1,8kk lapselleni liberon vaaleanvihreän discovery 10-16kg tarkoitetut paketit. lapsi painaa n. 12kg.

minkä ikäisillä itse olette käyttäneet tuota kokoa, kun tuntuu olevan aika pieni koko...että uskaltaako sitä yöksi laittaa...entä mikä vastaa enemmän pamppers vaippojen 5 kokoa..nyt taisi mennä rahat hukkaan noiden liberoiden kanssa...

Meil on se sininen paketti, poika 2v4kk painoa 14kg, vaipat 13-20kiloiselle.
Meillä teippivaipat päiväkodissa ja öisin. Pitäny hyvin yöllä.
Housuvaipat kans hyviä mut aika "pulleita". Pampersit liian löysiä vyötäröltä.

Alkuperäinen kirjoittaja discovery:
tänään ekaa kertaa ajattelin ostaa tarjouksesta 2pkt liberon vaippoja, ennen olen lapsellani käyttänyt pampperseja (5 kokoa).

ostin 1,8kk lapselleni liberon vaaleanvihreän discovery 10-16kg tarkoitetut paketit. lapsi painaa n. 12kg.

minkä ikäisillä itse olette käyttäneet tuota kokoa, kun tuntuu olevan aika pieni koko...että uskaltaako sitä yöksi laittaa...entä mikä vastaa enemmän pamppers vaippojen 5 kokoa..nyt taisi mennä rahat hukkaan noiden liberoiden kanssa...

Mä olen pojalla käyttänyt tuosta noin 12 kilon painosta eteenpäin Liberon Junior-vaippoja, jotka menee 12-22kg. Eipä sitä tiedä kuin kokeilemalla.

Meillä käytettiin sitä kokoa siihen asti kun vaipat jäi pois eli johonkin 2 vuotiaaseen asti. Ja olin kyllä ihan tyytyväinen. Tosin poika on aika hoikka et tais painaa 2 vuotiaana muistaakseni 11 kiloa. :)

Yhteistyössä