HUOMIO HUOMIO MINKÄ KOKOISELLE MENEE KENGÄT KOON 21?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
huuto netissä on tuon kokoiset goret todella halvalla ja nyt apua minun lapseni on vasta 8kk syksyllä ylivuoden menisikö ne hänelle silloin?
sanokaa minkä ikäisiä lapsenne on kun käyttäneet kokoa 21 JA TIEDÄN ETTÄ LAPSET KASVAVAT ERI TAHTIIN NYT HAEN SUUNTAA VAIN.
kiitos minua auttaneille jos joku vastailee!

kyllä mä luulen että just sellainen joka oppii kävelemään niiin käyttää tuon kokoisia. Just eilen ihailtiin kaupassa tuon kokoisia kenkiä ja on ne niin pikkuset että meidän tyttö käytti varmaan sen kokosia ensiaskelkenkiä.

Meillä on 1v 6kk pojalla koon 21 Viking Goretex kengät, mutta en kyllä voi niitä kauheasti kehua. Ovat nimittäin tosi jäykät tuon kokoisena. Koko talvi jos vähänkin on kuivempaa me ollaan käytetty Kuomia, niillä kävelee paljon paremmin ja touhuaa mieluummin. Veikkaisin että tuo meidän poika ei olis niillä 1-vuotiaana vielä pystyssä pysynyt, oli 1v 4 kk kun niitä rupes käyttään.

Ai niin pituutta pojalla 80 cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Ompus:
Meillä on 1v 6kk pojalla koon 21 Viking Goretex kengät, mutta en kyllä voi niitä kauheasti kehua. Ovat nimittäin tosi jäykät tuon kokoisena. Koko talvi jos vähänkin on kuivempaa me ollaan käytetty Kuomia, niillä kävelee paljon paremmin ja touhuaa mieluummin.

Minusta ovat ihanan kevyet ja jäykäthän niiden on tarkoitus ollakin että tukevat jalkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ompus:
Meillä on 1v 6kk pojalla koon 21 Viking Goretex kengät, mutta en kyllä voi niitä kauheasti kehua. Ovat nimittäin tosi jäykät tuon kokoisena. Koko talvi jos vähänkin on kuivempaa me ollaan käytetty Kuomia, niillä kävelee paljon paremmin ja touhuaa mieluummin.

Minusta ovat ihanan kevyet ja jäykäthän niiden on tarkoitus ollakin että tukevat jalkaa.

Jäykät siten että tulee jalkaa on ihan eri asia kun siten, että jalka ei taivu kunnolla edes nilkasta... Vikingin kengät on kyllä ihan oikeiasti jäykät ja hankalahkot kävellä noin pienille, en ole ainoa joka tämän on todennut. Esikolla oli Eccon coret (jotka tämä nuorempi saa vissiin ensi talvena, ovat kokoa 24) ovat huomattavasti helpommat kävellä.

Mun 1v ja 4kk tyttö käyttää nyt senkokoisia ja ne on nyt sopivat. Pojalla saattaa olla isompi jalka....Suosittelisin kyl enemmän kuoman baby-mallisia helpot pukea jalkaan lämpöset pitää veden ja vetoketju eessä helpottaa pukemista....Ja loistava muotoilu pohjassa. Goretexit tarvii aina villa tai täyspuuvilla sukan jotta ovat lämpöiset! Ja meillä kun on kahdet niitä molemmat on vaikea saada noin pienelle jalkaan...

meijän poju käytti kenkiä koko 21, n.10-12kk.n iässä. mut siis kenkätaulukosta katoin niin 12-12,7cm pitäisi olla jalan koko kantapäästä varpaan päähän niin koko 21 on sopiva.