mä oon kuullu paljon hyvää vyöhyketerapiasta =) toivottavasti auttaa,meillä meni ohi vatsakivut...onneks et tiiä auttoko kiinteiden sapuskojen maistelu tilanetta,lopetettiin cuplaton tipat ja otettiin rela tippoja muutama päivä "yliannostusta"Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 15:10 Memmi82 kirjoitti:Aika järkytyshän se oli kun meillä ei suvussa kaksosia ole,ja siis ihan "luomukaksoset" ovat. Rv 15+4 oli ensimmäinen ultra,mies istui suu auki ja multa tuli itku kun lääkäri totes että onpa paljon käsiä ja jalkoja.. Pari päivää kesti ennenkuin tajusi että tulee tosiaan kaksi vauvaa kerralla..
Raskausaika meni todella hyvin vaikka olinkin norsun kokoinen,eikä vatsa varmasti enää ikinä palaudu entiselleen Mutta onhan se sen arvoistakin.
Meillä huomenna ensimmäinen vyöhyketerapia,tytöillä ollut vähän vatsavaivaa. Toivottavasti auttaa..
Memmi82
ööö...mä en kyllä laske itseeni enään kauheen nuoreksi mulla on siis tyttö 3.5kk.,"koira"oikeestaan pieni poni(tanskandoggi) ja mies.Ollaan oltu yhessä 6.5 vuotta joista asuttu yhes 6 vuotta,oltu kihloissa 6.5 vuotta melk. ja naimisissa 3.5 vuotta ja rakanettu omakotitalo siinä samassa.Sit vaan alkoi tuntua siltä että joskos nyt olisi perheen lisäyksen aika...tärppäs heti (luulin et kestäs hetken).Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2006 klo 11:40 Puskista kirjoitti:Heippa, täällä yksi vm.-82 joka EI ole äiti.. mietinnässä parhaillaan onko ikää tarpeeksi äidiksi mutta täällähän näyttää minun ikäisillä olevan ja suurperheitä. Saako kysyä miksi niin nuorena lapsia olette tehneet? *kiinnostaa* ja niin, kuinka pitkä parisuhde? Itselläni 6v kestänyt suhde, ei vielä naimisissa olla, omassa talossa asutaan ja koiria löytyy..