Teil on sentään joku rytmi (pikkasen katkerana täällä lueskelen)meillä on nyt joku ihmeellinen kiukku vaihe menossa.Pitää kokoajan olla seuraneitinä(ei aina sekään hyvä neidin mielestä ja ennen viihty tosi hyvin itsekseen lelujen kanssa)pitää kantaa sylissä,nukutaan vaan 2 tunnin pätkiä yöllä ja sit herää syömään(ennen nukku tosi hyvin heräs vaan 1-2 kertaa yössä syömään)!Onko muilla ollut tälläistä??Alkaa äiti olla vähän väsynyt :ashamed: \|O Pitäsköhän antaa jo kiinteitä(tyttö 3kk) vai onkohan vaan maha kipeä...syödään cuplatonia ja relatippoja,piereskelee ja pulauttelee tosi paljon.Ehkä soitan neuvolaan ja kysäsen sieltä josko olisi vaikka glostrium-bakteeri kun sai heti syntymästään antibiootti maitoa :/ :'( oon kyl kysyny ennekin kun kakka haisee tosi pahalta mut sain tosi kalseen kohtelun.Nyt olis se neuvolan tätikin vaihtunut josko se ottas mut tosissaan mitäs teille muille kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 21:28 piika kirjoitti:=) Heippa kaikille! Tosi mukava nähdä näin paljon äitejä 82 olevan mukana! Tervehdys täältä pohjanmaalta. Niin minäkin olen naimisissa ja tänä kesänä tuli viisi vuotta täyteen. Ja ihana on mieskin! Minulle kelpaisi kaverit! Olen niin iloinen kun on saman ikäistä seuraa ja kaikilla on ainakin yksi lapsi. Sain huokaista helpotuksesta kun muksut oli molemmat terveitä, käytiin lääkärissä korvia näyttämässä. Ilmoitelkaa myös minulle joka haluaa jutustella enemmän! Meidän päivä alkaa yleensä aamupesuista ja vaipan sekä vaatteiden vaihdosta. Sitten o vuorossa tipat ja aamupala. Sit poika nukkuu ja äitikin saa syödä. Touhataan pyykin ja tiskien kans ja sit o päivä ruuan aika. leikitään ja kuunnellaan radiota tai cd.tä. Taas poika nukkuu ja sit o välipala. Touhua ja taas syödään iltapäivä ruoka. Sitten alkaakin iltapuuhat, joka toinen päivä o kylpy ja normaalit ilta puurot. Yökkärit päälle ja sit television ääreen hetkeks. Nukutukset ja sit o aikaa ittelle. onko kohtalotovereita? :wave:
tyhmänä kysyn et mitäs se cavisconi sit on...onko ns.närästyslääke?Voi että voi ihminen olla urpo :ashamed: ...kun ei tiiä.Joo sehän vois olla hyvä juttu se vyöhyketerapia..pitää kysästä neuvolasta numeroa.Torstaina pitäs lähtee reissuun mun mummolle pohjanmaalle saas nähä miten matka sujuu...vähän jänskättää isomummo jo kovasti odottaa pikkuneitiä on neulonu rasat ja kaikki.Eilen maistettiin ihan pikkasen mango sosetta söi kyl ei pyrränny ulos..oli likal aika veikee ilme.Mitäs muille??Meillä sataa räntää,aamul kyl tuli lunta...ihanaa talvi tuleeAlkuperäinen kirjoittaja 30.10.2006 klo 12:27 piika kirjoitti::hug: Moi Riitu ajattelin vastata sinun kysymyksiin. En usko että se on sitä antibioottiripulia. Voisit koittaa jättää sen cuplatonin pois ja koittaa cavisconia tilalle. Sit jos tuntuu et mahavaivoja on ja muutenkin niin mun suosikki on vyöhyketerapia!!!!! Meillä likka oli tosi rätynen ja kanneltava kans ekat 3kk. Sit käytiin vyöhyketerapias ja likka muuttu kun salaman iskusta aivan toisenlaiseksi. Kolme kertaa on minimi mitä kannattaa käydä ja sit pitäis jo helpottaa. Jos neiti syö hirviän usein kikkiä niin vois koittaa kiinteetä, soseita ja yks mikä tuli tos mieleen niin oli et kannattaa kysästä neuvolasta et olisko mahdollisesti äidinmaidolle allerginen! Ja yks asia ÄLÄ ANNA NEUVOLATÄTIEN HYPPIÄ SUN SILMILLE! Äiti on aina oikeassa omasta lapsestaan....
Meil on DeVitol tipat kun Jekovitit ei käynyt..aika hassuu et on noin päin ku eks Jekovitit oo vatsaystävällisempiä..vai oonko kuullu väärin?Tultiin just perhekerhosta tai käytiin vaan ovella kun niil oli joku valokuvaus,ei olla ennen käyty ja nyt sit ku sain raahaattua itteni sinne ni sit sitä ei oo.. :'( just mun tuuria.No laitampa takkaan tulet ja keitän kaakaota ku on niin pirun kylmä ...imurointi saa odottaaAlkuperäinen kirjoittaja 30.10.2006 klo 16:08 piika kirjoitti:=) Joo se on tavallaan närästyslääke, mut se on tarkotettu takaisinvirtauksen hoitoon eli vauvoilla runsaiden puklausten hoitoon, se tepsi ainakin meidän likalla. Se vyöhyketerapia on muutenkin hyvä, koska se rauhottaa lasta ja lapsi nukkuukin paremmin. Meillä käytiin pojankin kans siä ja pojan mahaa se autto kans. Kolme kertaa käytiin ja sen jälkiin ei oo tarvinnu käydä. Se vyöhyketerapeutti osaisi varmasti myös sanoa et onko teidän neidillä jotain allergiaa, ainakin toi meidän teräpeutti osaa sanoa jalanpohjista vaikka mitä ja oikeessa on ollu. Täälä mittari näyttää nollaa ja aurinko paistaa. Niin niistä relatipoistakin voi tulla ilmavaivoja, kun nekin on öljypohjaisia, et vois koittaa olla antamatta parina kolmena päivänä ja kattoo onko muutosta ja sit niitä d-tippojakin voi vaihtaa, mikä merkki teillä on käytös?