hUOMENTAAAA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ammi

Jäsen
17.02.2006
110
0
16
iHANA aamu, aurinko nousemassa, linnut heräilee j akoko naapururusto nukkuu. Minäpä taidan lähteä llenkille, kun ei uni paina..........tuon pikkuisen silmää. Ennemmin kyllä katselisin sikiunia kuorsaavan miehen vieressä. Avasin jo kaikki verhot muualta talosta, kattasin aamupalan, vaihdoin vaipan ja röyhtyytin n 10 kertaa....
Mutta tosi onneksi on kevät, syystalven pimeyksillä olisin varmaan jo ihan sekopää. Nyt alkoi konsertti!

minkäs ikäinen vauva sulla on? kuulostat oudon pirteeltä klo 4.40,siitä päättelen että taitaa olla tosi pien vielä,muistan kun itsekään en malttanut nukkua sillon kun nuo meidän mukulat oli ihan pieniä.toki on ihanaa et jaksaa olla pistsakka vaikka vauveli valvottaa. hauskaa vappua sulle :wave:

Vauva on 2,5 kk. Valvominen ei koskaan oikeasti ole mulle helppoa, tiukinta klo 1-3. Mutta onneksi tämän vaavin kanssa ei ole niin valvottukaan. Esikoinen heräsi melkein tunnin välein vuoden ajan....ainakin näin muistellen tuntuu siltä. Olin puoli kuollut, mutta luulin vauvojen olevan sellaisia....
Muut ovatkin jo nukkuneet paremmin. Mieluiten itse nukkuisin 22-7, siis kunnon unet vai mitä!!!

Yhteistyössä