huomenta!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta...tyttö huutanu koko yön tunnin välein(ei mitään hajua,mistä syystä),ja hetki sitten päätti,että nyt noustaan ylös,mä oisin halunnu nukkua |O ;) ;) ..ja saakeli,joka kuukautinen vaivakin päätti ilmoittaa taas olemassa olostaan :kieh: :kieh: :kieh: ..ja mä ku oisin niin toivonu,ettei ne ois taas hetkeen tullu :whistle: :D B)
 
Huomenta.

Mies ja lapset nukkuu vielä.
Jäävät nukkumaan kun mä lähden klo8:30 maissa kirppareita kiertelemään yhden palstalaisen kanssa ja mennään myös kauppakeskus Myllyyn kans ja syömään. Ihanaa välillä päästä ilman lapsia jonnekkin ja pois koti ympäristöstä. =)
 
huomenta!
toissyönä sain nukuttua kaksi tuntia, piti mennä shoppailee kaverin kanssa ja sitten iltavuoroon. viimeyönä onneks sain nukuttua vähän paremmin painajaisista huolimatta ja oon taas suhteellisen virkeenä täällä töissä :(

pääsen kolmelta ja sit pitäs nopeesti heittää rytkyt päälle ja juosta seurakunnan kämpille kastamaan kummityttöä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Huomenta! Ollaan esikoisen kanssa lähdössä lentopalloturnaukseen Euraan, eväitä tehty kuudesta asti, mut ihanat tonnikalaruisleivät on nyt mukana :D justiinsa tästä hilpastaan :wave:
:wave: Me ollaan lapsen kanssa lähdössä lentopalloturnaukseen Varkauteen. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Huomenta! Ollaan esikoisen kanssa lähdössä lentopalloturnaukseen Euraan, eväitä tehty kuudesta asti, mut ihanat tonnikalaruisleivät on nyt mukana :D justiinsa tästä hilpastaan :wave:
:wave: Me ollaan lapsen kanssa lähdössä lentopalloturnaukseen Varkauteen. =)
kiva harrastus, mutta ku ei jaksais lauantaiaamuna lähteä tähän aikaan mihinkään :D vaikka olen itekin pienen ikäni pelannut, niin silti väsyttää :D
 
Huomenta! Täällä taas valvottu pojan jalkasärkyjen kanssa ja nuorimmaisen korvatulehduksen kanssa, ja sen hetken ku ois saanu nukkua herätti esikoinen kurkkukipunsa kanssa... kakkonen yökylässä, joten hän ei valvottanut, mukava yö taas takana :/
 

Yhteistyössä