HUOMENTA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
viddu vasta nyt pääsi sisään tänne :headwall:
itse tulin töistä puol neljä tai jotain... kohta nukkuun et jaksaa bailaa onnelassa huomenna eli periaatteessa tänään :saint:

huomenta vaan :wave:
mä en oo ees menny nukkumaan,en vaan saa unta eikä kyllä väsytäkkään.oon koko viikon nukkunu 10-14tuntisia unia..siitä varmaan johtuu.
vauva ja mies vetää sikeitä :D

mä e oo muuten päässy palstalle moneen tuntiin =/

Täällä kukutaan, odottaja ei saa pissahädältä unta...
Ei oo päässyt palstalle koko iltana, eikä vieläkään annan kirjautua. hö.
Jos hetken pällistelee ja sit takas nukkuun.

Huomenta!
Täällä on pieni kolmikko hereillä ja kunhan raaskin herättää teinit niin pidetään pienet siivoustalkoot.
Illalla lähetin miehelle tekstaria jos voisi sen verran joustaa että tulisi kotiin ennen lasten uniaikaa ja hoitaisi nukutuksen.

huomenta!
no nyt pääsee taas sisälle :D
heräilty on ja tyttöjen flunssa jo menossa ohi, mutta nyt juilii omaa kurkkua :(
mies tulee kohta töistä ja menee nukkumaan,
me lähdetään heti kahdeltatoista ostoksille, pitää hakea marimekosta pienemmälle varaamani mekko ja tehdä vähän huutiskauppoja samalla reissulla :D
hauskaa päivää kaikille! =)

täällä minäkin jo kökötän, vapaapäivänäni..mies ja poika vetää sikeitä, luulisin että jonneki yheksään, mut mun sisäinen kello herättää viim.07.00. Ottaa päähän

mut anyway,Huomenta

Huomenta vaan!
Esikoisen kanssa herättiin seitsemältä ja mä tässä nautin aamukahvia. Jahka muksut syöny aamupalat alkaa autokakun koristelu. Tänään vietetään poikien synttäreitä. 2v ja 4v. =)

Huomenta vaan kaikille!Huonosti nukuttu yö takana,mies lähti sauna-iltaan illalla ja en sitten saa nukuttua kun hän ei ole kotona.Nyt nukkuu krapulassa tuolla sängyssä..Esikko menee isovanhempien kanssa tänään uimahalliin ja muuten ollaan varmaan vaan kotona ja ulkona. =)

Huomenta!
aamupalalle suoriutuu hän ja lapset ja jos sit jaksais ruveta vaihtamaan noita verhoja kun kerrakin tuo selkä ei vihottele*koputtaa puuta..*
ja laittais valot valmiiks ikkunaan että ne sais sit ens viikonloppuna sytyttää :D

Yhteistyössä