Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..................
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..................

Vieras
Jokos porukka jaksaa heräillä? Yötuurissa tullut aina seurailtua palstaa ja aina vain ihmetyttää miten osa porukkaa jaksaa yölläkin täällä olla! Itselle on yöunet niin tärkeät! Että ihan uteliaisuutta kysyn että missä välissä saatte nukuttua? Jotkuthan luonnostaan on yökyöpeleitä, mutta kai sitä jossain välissä pitää päästä kyljelleen?
Huoh, vielä pari tuntia...

huomenta, heräsin jo ennen viittä kun mies oli tässä töihin lähössä, sit samalla piti laittaa kuumaa juomista itelle kun kipee kurkku :x
Meillä siis miesväki nyt kipeenä ja mä luulin että sairastin jo tuon saman taudin vähän aikaa sit kun olin kipee; mut ei sitä niin helpolla pääse.
Kiva sunnuntaina yrittää olla kuosissa kun jätkän synttärit :snotty:

:wave: Huomenta!

"Virkeänä" täällä, kuopus herätti ja odotellaan nyt esikon heräämistä. Mulle kanssa yöunet on tosi tärkeät ja jos ne jostain syystä (aika useinkin kahden sairastelevan pienen kanssa) jää väliin tai vähiin, niin seuraavat päivät on kaameita. Eli mä kyllä nukun yöni jos vaan saan! :D

Huomenta!
Mä nukun mielelläni, enkä siis kuku öitä täällä.
Meillä keskimmäinen kipeenä, piti olla neuvola... No, meen vauvan kanssa. Ja sit eidän piti miehen kanssa käydä kattoo meille tarjottuu kämppää, mut taidan mennä vaan yksin. Toivottavasti tyttö paranee pian, sillä ois sunnuntaina synttärit...

Yhteistyössä