HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikein aurinkoista ja sateenkaaristen yksisarvisten täyttämää huomenta =)

Nolla minuuttia unta ja noin puolentoista tunnin kuluttua pitäs olla pakattu ja pyntätty ja valmiina juoksemaan lääkärin kautta matkustamaan. Ohjelmaa ois reilusti yli puoleen yöhön, mutta tyhmäkin tajuaa, ettei sellaiseen pysty puolikuolleena invalidina. Saanko jäädä vaan suosiolla himaan?

Mutta siitä huolimatta muille ihanaa perjantaita, duunareille ihanaa viikonlopun alkua ja ehkä nuo marraskuumaiset kelit tuosta vielä vähän kirkastuis :)

Huomenta huomenta itse kullekin! Ei saa edes nukutta näin synkkänä aamuna, niin on stressiä. Kaiken maailman hullut ajatukset oli särkeä pään, joten oli paras nousta 5.30 ja tehdä puuro. Nyt sekin syöty ja kahvikin juotu, ja mitä tässä nyt odottelisi, -ja funtsisi?

Oikein hyvää huomenta. On ollut taukoa liikunnasta, kun selkä teki stopin. Napeilla mentiin muutama päivä, mikä on poikkeus tilanne. Luovutin siinä vaiheessa, kun kipu siirtyi säteilynä molempiin lonkkiin ja paikoillaan olokin alkoi olla mahdottomuus. Noh, nyt ei satu tai särje. Kiva näin :) Toivottavasti siellä ei sada ihan kamalasti kun lähtee polkemaan pyörällä töihin, prrrhhh.

Huomenta! Ihan ekana virtuaalihalit niille joilla nyt tavalla tai toisella elämä/tilanne mättää :hug:

Tänään viimenen päivää kysellä harjottelupaikan "pomolta" ohjeita ja neuvoja, ens viikolla se jää lomalle ja palailee vissiin heinäkuussa sit takas. Tarttis saada toimiston hommat rullaamaan kahelteen yhen toisen suht harjottelijan kans..

Huomenta! Sataa sataa... Pyykkejäkin piti kuivailla silitysraudan avulla, jotta saa likalle puhdasta päälle. Olen edelleen kuivauskaapiton ja -rummuton palon jälkeen, mutta vahinkosaneeraus teki upean työn kuivaushuoneen kanssa, se on jo tiptop kuosissa. :)

Huomenet kaikille!

Vettä sataa, mutta oli piristävä aamujuoksu. Kotona odotti sitten kahvi ja tuoreet croisantit valmiina ja lämmin halaus pusulla:heart:

Lapsien tavaroita pitäisi alkaa pikkuhiljaa pakkailla, kun lähtöaamu lähestyy ja lentokone odottaa.

Huomenta,
Onpas monella pakkailut työn alla. Mihin te olette menossa? Pääseekö mukaan?
Lyhyt yö takana, kävin illalla liian myöhään lenkillä ja se vei unet. Sää on harmaa, mutta ei se mitään, tälle päivää ei ollut suurempia suunnitelmia.

[QUOTE="äitee";29961506] Mihin te olette menossa? Pääseekö mukaan?
[/QUOTE]Lapset lentävät lomalle anoppilaani/ mummolaansa nauttimaan ulkmailla olosta pitkästä aikaa. Käyty viimeksi syksyllä siellä koko porukalla, nyt ei me vanhemmat ei lähdetä ollenkaan mukaan vaan lapset saavat mennä keskenään.

Huomenta,

Oon ollu kaks päivää vapaalla ja sain sen tuntunmaan pieneltä kesälomalta. Nyt sitten koittikin paluu arkeen ja tuntuu harvinaisen raskaalta tämä töihin lähtö, vaikkakin tänään sai nukkua tavallista töihinlähtöaamua tunnin pitempään.

Hyvää matkaa kaikille reissuun lähtijöille!

Mä oon lähdössä eksoottisesti ihan kotimaan sisäisesti matkaan. Ois kauheen tapahtumarikas viikonloppu, mutta musta tuntuu että kaadun vaan siskon pedille ja uinun huomiseen.

Mut nyt jalkaa toisen eteen, joten hyvää viikonloppua vielä kerran kaikille :)

Huomenta..Kyllä minä yöni nukuin kohtalaisen hyvin,mutta siltikin oisin halunut vielä jatkaa unia..ehkä nappasen päiväunet.
Lapsilla viimenen koulupäivä,huomenna vaan hakevat todistukset ja lomalle lomps.Olis vaan kelit hyvät,kun poika ens viikolla rippileirille menee-kivempi ois aurinkoisella säällä olla,kuin jatkuvassa vesilosolla..

Yhteistyössä