Oikein mukavaa keskiviikkoa !!
Ja mukavaa, kun huomenna onkin vapaa
Olipas muuten kolea aamulenkki, hrrrr..... +5
Ja mukavaa, kun huomenna onkin vapaa
Olipas muuten kolea aamulenkki, hrrrr..... +5
Oisko:Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29954797:Huomenet. Sataa sataa aina vaan sataa... Haukka lentelee ikkunan takana. Sellainen vaalea, harmaa alta ja vaaleanruskea päältä.
Hyvä päätös. Tsempit!Huomenta! Mä lopetin eilen tupakoinnin!
Ei juuri fyysisiä vieroitusoireita (käytössä nikotiinilaastari), mutta karmeaa kamppailua mielen tasolla. Onneksi vielä olen tullut joka ikinen kerta siihen tulokseen, ettei siinä oikeasti ole mitään järkeä, että pitää vähän väliä päästä ulos imuttamaan paperirullaa, ei siitä oikeasti voi saada mitään.. Kammottaa ajatella kesää (mökkireissut ym kun suurin osa lähipiiristä polttaa.. Myls rakas aviomieheni..), mutta toisaalta sellainen fiilis että mulle riittää jo ja keksin sille 150e/kk paljon parempiakin kohteita kuin poltella savuna ilmaan..
Oho, se haukka katosi meidän pikkulatoon, voiskohan siellä olla jopa pesä?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Oisko:
Tuulihaukka(
Munkin köynnökset on vielä kasvihuoneessa (sain ne mummolta), kai ne vielä ehtii rupsahtaa pienissä ruukuissaan kun en jaksa niitä siirtää enää isompiin ennenkuin pääsevät ulos...Huomenta. Eipä olis uskonut, että tää nyt meni tämmöseks kukkien eestaas kanniskeluksi Kun ei vaan uskalla istuttaa noita köynnöksiä...