HuOmenta !!!

Ihania huomenia kaikille!:heart::flower:

Huomenna tosiaan vp, ihanaa!
Ei ollu helle ulkona, varmaan käyny lukemat melko alhaalla yöllä, nyt näyttää jo seiskaa.

Tänään on nuorimman viimeinen eskaripäivä. Syssyllä mennäänkin sitten jo kouluun.
Ai kauhia miten tää aika oikein menee.:O

[video=youtube_share;3_mZ2R_hOE0]http://youtu.be/3_mZ2R_hOE0[/video]

Viettäkää oikein kiva päivä!:heart:

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Huomenta! Mä lopetin eilen tupakoinnin! :)

Ei juuri fyysisiä vieroitusoireita (käytössä nikotiinilaastari), mutta karmeaa kamppailua mielen tasolla. Onneksi vielä olen tullut joka ikinen kerta siihen tulokseen, ettei siinä oikeasti ole mitään järkeä, että pitää vähän väliä päästä ulos imuttamaan paperirullaa, ei siitä oikeasti voi saada mitään.. Kammottaa ajatella kesää (mökkireissut ym kun suurin osa lähipiiristä polttaa.. Myls rakas aviomieheni..), mutta toisaalta sellainen fiilis että mulle riittää jo ja keksin sille 150e/kk paljon parempiakin kohteita kuin poltella savuna ilmaan..

Huomenta! Mä lopetin eilen tupakoinnin! :)

Ei juuri fyysisiä vieroitusoireita (käytössä nikotiinilaastari), mutta karmeaa kamppailua mielen tasolla. Onneksi vielä olen tullut joka ikinen kerta siihen tulokseen, ettei siinä oikeasti ole mitään järkeä, että pitää vähän väliä päästä ulos imuttamaan paperirullaa, ei siitä oikeasti voi saada mitään.. Kammottaa ajatella kesää (mökkireissut ym kun suurin osa lähipiiristä polttaa.. Myls rakas aviomieheni..), mutta toisaalta sellainen fiilis että mulle riittää jo ja keksin sille 150e/kk paljon parempiakin kohteita kuin poltella savuna ilmaan..
Hyvä päätös. :) Tsempit!

• Tykkää
Huomenta!

Mulla on piiskuri-tytär, oli nytkin ilmoittanut meidät molemmat aamun vatsa-pakarajumppaan. Itse olisin selittänyt että mulla on kiireitä siivouksen ja leipomisen kanssa (ihan kuin aikataulu menisi pieleen siitä että tunnin harrastaa liikuntaa)

• Tykkää
Huomenta
Viimeyö vietetty painajaisten kanssa,lakanat solmussa ..
Se ois iltapäivällä poikasen kuntoutus,äiti ja isi käyttää.Samalla pientä palaveria kuntouttajan kanssa.
Kohtahan nuitten koulutkin jo loppuu ja pääsevät lomailemaan..Tosin meillä alkaa kuopuksella loma rippileirillä =) Sinne on ihan mielellään menossa,mutta isänsä luokse meno alkaa olla tahmeeta sen "vaimokkeen" takia. =( Olen sanonut,ettei ole pakko mennä.

Yhteistyössä