HuOmenta !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelin illalla puistojumppaan lähteä, niin jäi jumpat ja lenkit tältä illalta väliin. Niin jäi kyllä lenkki eilen illallakin. Oli niin kiireinen ilta, ettei ennättänyt jumpata, saati ajatella turhia.

Yritän tässä turhaan herätellä ekaluokkalaista. Sama laulu koko vuoden. Hän ei selviä itsenäisesti edes heräämisestä, saati muiden herätykseen.Edelleenkään! Ei herää herätyskelloon (suostu nousemaan ylös), ei suostu nousemaan ylös herätettäessä, aamuraivarit on enemmän sääntö kuin poikkeus kun hänet saadaan vihdoin väkisin pakotettua sängystä. On myös koko vuoden kysynyt jokaikinen päivä voiko mennä kaverilleen koulun jälkeen. Ja joka päivä koko vuoden ajan soittaa koulun jälkeen saman kysymyksen kanssa ja raivoaa puhelimeen. Saa siis aina saman vastauksen ja me käymme läpi saman mantran "ET, koska siellä ei ole ketään vanhempia kotona". Ja lupaa olla soittamatta, kun on kerrottu miksi me emme anna hänelle lupaa sinne mennä moneksi tunniksi keskenään. Syy miksi tahtoo kaverilleen on se, että siellä saa tehdä mitä haluaa. En tiedä onko tämä sinnikkyyttä, itsepäisyyttä vai pässinpäisyyttä. :D :/

Huomenta!
Oli mahtava aamulenkki ilma. Nuorimmainen päätti että tänään on hänellä vapaapvä hoidosta, joten teemme jotain mukavaa ihan kahdestaan. Ensin viedään eskarilainen ja sitten nautimme muutaman tunnin.

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Huomenta

En taas tiedä itkiskö vai nauraisko..Äärimmäisen hankala yö takana,en voi sanoa nukkuneeni juuri silmäystäkään.Koko valaan kokoinen kroppa niin outoja tuntemuksia täynnä,ei suoraniasesti kipua,mutta esim. peitto(lakana) tuntu pahalta päällä,pieninkin kosketus,hipasu tuntu ärsykkeeltä,pahalta..Ei tästä taida tulla enää mitään...Pitäs malttaa pitää suunsa kiinni,mutta kyllä mä joskus toivon tämän raskauden jo olevan ohi...(vielä ois se 6 viikkoa oltava)

Huomenta,
Täällä mieli maassa helteen vuoksi :(
Siis yleensä tykkään, mutta huomenna olisi tarkoitus juosta puolimaraton ja helle sotkee kuviot.
Menkää juoksee yöllä, Ei ole niin kuuma:)
Odotettavissa huomisaamuun asti:
Maan etelä- ja keskiosassa:
Selkeää tai puolipilvistä ja poutaa. Päivän ylin lämpötila 24...28, yön alin 13...17 astetta.
Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa:
Päivän ylin lämpötila 21...26, rannikolla paikoin alempi. yön alin lämpötila 13...17 astetta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Menkää juoksee yöllä, Ei ole niin kuuma:)
Odotettavissa huomisaamuun asti:
Maan etelä- ja keskiosassa:
Selkeää tai puolipilvistä ja poutaa. Päivän ylin lämpötila 24...28, yön alin 13...17 astetta.
Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa:
Päivän ylin lämpötila 21...26, rannikolla paikoin alempi. yön alin lämpötila 13...17 astetta.

Sepä se, onnistuiskin. Kyseessä siis Terwamaraton tapahtuma. Olen miettinyt, että pystyiskö lenkiltä poikkeemaan joen rantaan ja kasteleen itsensä välillä :) Kuumassa juoksu on tosi hankalaa minulle

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä