HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
t3440.gif

H u o m e n t a !

mäkin heräsin joskus kolmelta, aamupalat syöty ja suunnittelen glögin maistamista.
:p
Kuinka mahtaa käydä, (räjähtääkö koko keittiö) kokeilen mustaherukkamehua + Limoncello-likööriä, maailman hulluin yhdistelmä varmaan mutta täällä ei ole muuta kuin jotain vanhoja jämiä...

:D:D Onneksi mun ei tarvitse elämässäni päteä millään. Pyri sinäkin samaan. ;) LÄhde sinäkin lenkille ja yllätä itsesi.
Siitähän riemu repeäisi jos hoitaja lähtisi kesken töiden lenkille. Mä en pätenyt missään kohtaa vaan ihmettelen tuota sun pätemistä näillä typerillä huomenta aloituksilla. Pätemistä tuo on vaikka kuinka muuta väittäisit. Eikä taida elämääkään olla kun ensimmäisenä aamulla pitää tulla palstalle ilmoittamaan, että on herännyt.

Mä oon aina yöllä hereillä :) Yleensä työn takia.

Samasta viasta kärsitään täälläkin, ja vapaapäivätkin menee yön merkeissä helposti...

(En ole hoitoalalla.)

juu, ja en suosittele ainakaan vanhentunutta limoncello-likööriä mihinkään juomiin, se yskänlääkkeen maku tuli viinimarjankin läpi - - -

vanhentumisen vuoksi maistui raakanakin yskänlääkkeeltä, vaikka on citrus-likööri.

*lähtee takaisin petiin lukemaan eilisiä sanomalehtiä*

Alkuperäinen kirjoittaja Tympääntynyt;29372147:
Siitähän riemu repeäisi jos hoitaja lähtisi kesken töiden lenkille. Mä en pätenyt missään kohtaa vaan ihmettelen tuota sun pätemistä näillä typerillä huomenta aloituksilla. Pätemistä tuo on vaikka kuinka muuta väittäisit. Eikä taida elämääkään olla kun ensimmäisenä aamulla pitää tulla palstalle ilmoittamaan, että on herännyt.

Siis oikeesti, oletko töissä ja killut täällä? Sä et ainakaan töissäs päde ja ehkä siellä olis syytä. Ainakin hoitoalalla.

Mukavaa Joulunjatkoa täältäkin. Ihanaa oli viettää sitä tyttären kotona ja seurata pienen lapsen jouluiloa. Mutta onhan se niin, että "borta bra men hemma bäst" :)
Just tulin kotiin, jonka siistin lähtiessäni. Nyt suihkuun, uusi kylpytakki päälle ja sitten kahvia ynnä kinkkuvoileipä :)

Yhteistyössä