Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tympääntynyt;29372142:Etkö sä edes jouluna nuku vaan pitää päästä pätemään aamuvirkkuudellaan.
Siitähän riemu repeäisi jos hoitaja lähtisi kesken töiden lenkille. Mä en pätenyt missään kohtaa vaan ihmettelen tuota sun pätemistä näillä typerillä huomenta aloituksilla. Pätemistä tuo on vaikka kuinka muuta väittäisit. Eikä taida elämääkään olla kun ensimmäisenä aamulla pitää tulla palstalle ilmoittamaan, että on herännyt.Onneksi mun ei tarvitse elämässäni päteä millään. Pyri sinäkin samaan.
LÄhde sinäkin lenkille ja yllätä itsesi.
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29372146:Kuulostatkin tympääntyneeltä, joten mikset rekisteröisi nimimerkkiä...
Se olisi ihan sinun näköisesi!
Wah, mää en ikinä ole tähän aikaan jo hereillä, vaan aina yhä hereillä. Eli hoitoalaa täälläkinMutta mukavaa jouluaamua kaikille :flower:
Mä oon aina yöllä hereilläYleensä työn takia.
Mä oon aina yöllä hereilläYleensä työn takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tympääntynyt;29372147:Siitähän riemu repeäisi jos hoitaja lähtisi kesken töiden lenkille. Mä en pätenyt missään kohtaa vaan ihmettelen tuota sun pätemistä näillä typerillä huomenta aloituksilla. Pätemistä tuo on vaikka kuinka muuta väittäisit. Eikä taida elämääkään olla kun ensimmäisenä aamulla pitää tulla palstalle ilmoittamaan, että on herännyt.