HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuesday-retro-sign.gif

Onnea luciferille ja miehelleen kihlajaispäivän kunniaks!

Ja huomenta!
Olo on kun jyrän alle jääneellä, kurkkuun sattuu, päähän myös ja silmät tuntuu räjähtävän.
Harmittaa kun harjottelun viimesellä viikolla iskee viel tämmönen, vaan pakko mennä sinne kun tänään ois arviointipäivä.

Huomenta!

Heräsin siihen, että olkkarista kuuluu pölinää ja pulinaa, pojat olivat nousseet ylös, mutta ei olleet herättäneet mua. Kiltisti kyl olivat olleet, enkä usko, että kovin kauaa olivat olleet hereillä keskenään :D Masentavaa, kun sataa vettä, mutta pää pystyyn :) En tiedä yhtään mitä tänään pitäis tehdä, mutta jotakin kait keksitään :)

Onnea luciferille ja miehelleen kihlajaispäivän kunniaks!

Ja huomenta!
Olo on kun jyrän alle jääneellä, kurkkuun sattuu, päähän myös ja silmät tuntuu räjähtävän.
Harmittaa kun harjottelun viimesellä viikolla iskee viel tämmönen, vaan pakko mennä sinne kun tänään ois arviointipäivä.

Tsemppiä! :hug: Kohta se päivä on jo ohi. Ja jos pahaks menee flunssa niin sit ei auta muu kuin lepo.

Ja huomenia kaikille! :wave:

Tääl vaihteeksi pirteempi aamu. Flunssa taitaa olla väistymässä ja sai nukuttuakin vihdoin suht hyvin. On kyl ihan erilainen fiilis heti herättyään. :)

Huomenta :)!

Ylhäällä kupeksittu jo hyvä tovi, ipanatkin heräänny todella aikaisin - talviaikaan siirtyminen ottaa oman veronsa - nyt jos kaikille sitten maistuisi pikkuhiljaa aamupalakin...

Ulkona kivan valoisaa, lumi tekee tehtävänsä, ja aurinkokin hiipii taivaalle.

Mukavaa päivää kaikille :wave:!

Hyvää huomenta kaikille!
Itse kerkesin ennen kuutta töistä kotiin ja otin pienet yöunien jatkeet.
Poika herätteli minua puoli yhdeksän maissa... Eilen kun tulin kotiin, koko porukka oli jo herännyt.

Yhteistyössä