HuOmenta !

"vieras"
HÖH! Mun piti aloittaa tämä ketju! Ennen sua kerrankin. Mutta se meni tonne miksi valvotte ketjuun.

Ehkä sitten oli tarkoitus, että marabou taas ehtii aloittaa tämän ketjun.

Niin, että huomenia vaan sinnekin.
 
  • Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta! Pimeä ja syksyinen aamu tosiaan, mutta onneksi huomenna taitaa taas olla kesä!

Meillä tänään luvassa kaupunkipäivä, joten ei niin haittaa vaikka sataakin. Käydään asioilla ja vähän varmaan shoppaillaankin.
 
Aries 78
Huomenta!
Täällä paistelee aamu-aurinko ja kohta laulaa pyykkikone :) Käväsen lasten kanssa jätskillä, lapset äidilleen ja sitten suuntaan johonkinpäin suomea.. Vielä ei ole hajuakaan mihin ilmansuuntaan lähden ajeleen :D
 
lucifer
Huomenta!
villasukat heti aamusta jalkaan, ihanaa:D
pirteänä leivoin jo patongit kohoamaan. jotain herkkua ajattelin myös leipoa mutta en ole keksinyt että mitä. viimeistä loma viikkoa viedään.
 
Ooh, kaikilla on niin ihanan kuuloinen päivä tulossa, että omakin v*tutus vähän hälvenee! :) Meillä taas nuorempi lapsi herätti klo 4.50 ja nukuin itse tosi huonosti kun koko yö meni sadetta kuunnellessa. Mies lähti ovet paukkuen töihin jo kuuden jälkeen kun ei enää jaksanut kuunnella penskojen huutoa, ja ekaa kertaa kymmeneen vuoteen häipyi sanomatta että rakastaa minua... :(

Sataa ja on harmaata, mutta jospa se päivä tästä vielä kirkastuisi...
 
Huomenta!
Vähän vähäisiksi jäi yöunet viime yönä ja siksi taisin aamulla sitten nukkua taas pitempään kuin tavallisesti.
Saimme eilen läheisen ystävän ohjattua äitiyspolille vahvan raskausmyrkytysepäilyn vuoksi. Ei ollut turha käynti ja sinne hän jäi nyt sitten tarkkailtavaksi. Viikkoja on kasassa jotain 34, joten vielä saisi vaavi kehittyä rauhassa, mutta mutta....
 

Yhteistyössä