HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta täältäkin.
Mulle passaa nää pilviset ja vähän viileemmät päivät :)
Tänään vois johonkin lähteä; eilen meni monta tuntia järjestellessä ja nimetessä kaikki tuhannet (ja tuhannen sekaisin olevat) kuvat koneella.

Huomenta,täällä ei ole kovin aurinkoinen keli, tuulee jonkin verran, varmaan sataa jossain
vaiheessa.
Vähän väsyttää, sain unen päästä kiini, vasta joskus puol kolme, kolmen maita.

Huomenta!!

Täällä sataa, taas. Lähdetään naapurin rouvan kanssa kaupoille. Me päästään autokyydillä, eli voin ostaa huolettomammin myös painavia ruokia! Ja suht saman ikäiset tyttömme luultavasti viihtyvät kauppareissunkin hyvin yhdessä.
Nyt täällä väsään kauppalistaa ja muksu kiskoo jo kenkää jalkaansa...

Huomenta huomenta :). Mulla menossa viimeinen lomaviikko ja tänään piti kammeta itsensä puoliväkisin ylös kasilta, että pääsis pikkuhiljaa työrytmiin...mulla kun soi ma-aamuna kello 4.30...:$. Tänään ihan perus kotipäivä, kauppaan kohta ja jos jossain välissä käytäis kaveriperheen luona kylässä.

Minä ja vauva herättiin joskus klo 11 maissa :). Pikkuisella on selkeesti meikäläisen rytmi :D

Laiskuuden multihuipentuma ilmoittautuu; lupasin tehdä lapsille nakkikeittoa, menin keittiöön, otin nakkipaketin, en jaksanut avata sitä, joten tilasin perhepizzan :xmas:. Ehtii ne nakkisopat huomennakin tehdä, hitto vie :D

Röppö, mukavia uutisia saitte :). Mitä pikkuisella on nyt ikää & minkä kokoinen jo on?

Anatolia. Ikää on tyttösellä 1 kk ja 2 vk. :) Paino oli eilen 3,6 kg.
Paino on hieman seilannut tässä.
Syntymä paino teki yli 200 gramman laskun ( mikä on ihan normaalia ) mut sittenkin oksentelujen ym takia on paino noussut ja taas laskenut ja taas noussut..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26664409:
Anatolia. Ikää on tyttösellä 1 kk ja 2 vk. :) Paino oli eilen 3,6 kg.
Paino on hieman seilannut tässä.
Syntymä paino teki yli 200 gramman laskun ( mikä on ihan normaalia ) mut sittenkin oksentelujen ym takia on paino noussut ja taas laskenut ja taas noussut..
Onko ollut jo puhetta siitä, milloin hän pääsisi kotiin? Toivottavasti pian :)

Yhteistyössä