Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sama täällä juoksu-kävely-lenkillä käyty :wave:
Herättiin pojan kanssa seitsemältä niin eikös ukko vielä maannut sohvalla telkkaria katsomassa. Kömpi äsken nukkumaan niin lyödäänkö vetoa, että nyt se makaa tuolla sitten koko päivän
Joskus ottaa kyllä niin aivoon tällainen, vaikka ei aikuiselle ihmiselle voi nukkumaanmenoaikoja laittaa. Mielellään minäkin valvoisin yöt ja nukkuisin sitten päivät, mutta kun sattuneesta syystä tuon lapsen kanssa on jonkun herättävä. Kovin usein se joku olen minä, vaikka mieskin olisi lomalla.
Jäkäjäkä. Otan kahvia![]()
:hug:
Mä niin tiedän mistä sä puhut. Meillä kyllä valvominen loppui kun kerran ärähdin.
Mutta lukeminen. Voi pylly! Tipahtaa miehelle mielenkiintoinen lehti postiluukusta, niin se rönähtää sohvalle ja lukee sen lehden kannesta kanteen, yhdeltä istumalta. Vaikka kämppä palais ympäriltä.
Itsellä isohko nippu lukemattomia yöpöydällä. : /
Joo, olen kade moisesta taidosta. :kieh:
No äläpä muuta!! Voi luoja, kun joskus olisikin aikaa istua perseellään niin kauan, ettö voisin lukea kirjan kertaistumalta. Ennen tein tuota paljonkin, parhaimpina hetkinä saattoi mennä parikin päivässä.
Kai se on osittain omakin vikani.. Jos mä vaan osaisin sinnikkäästi olla tekemättä mitään, niin kyllä tuo mies lapsen hoitaisi. Eikä ne muut kotihommat nyt oikeasti niin elintärkeitä ole, etteivät voisi yhden kirjan verran odotella![]()