HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Letkeäää lauantaita !! :):)

Ihana, pirteä aamu taas hyvin nukutun yön jälkeen.

Aamukahvi maistuu jotenkin erikoisen hyvälle tänään :)

aurinko alkaa nousemaan, kohta vois suunnata juoksulenkille energiaa latamaan .

Huomenta.
Arvon tässä lähtiskö tyttären luo pihatalkoisiin... Hammas vihottelee ja varmaankin siihen pitäs jotain apua saada ennenkuin lähtee 'keskelle ei mitään' :(

Huomenia =).Silmälääkäriin pitäis tytön kanssa tänään mennä.Aiemmin kävimme optikolla.Täällä nuo molemmat ekat käynnit ovat ilmaisia.

Olen muuten eilisen päivän aikana saanut lisämerkin niccini perään.En tiedä mistä ilmaantunut.Päivällä ja illalla yritin kirjautua normaalisti eikä onnistunut, kunnes huomasin aamullisen kirjoitukseni lisämerkin kera;kummallista....

Huomenta! Kahvia ja "viime hetken" siivoilut, esikoinen täyttää tänään 8v. ! Ihan uskomatonta miten nopeesti aika kuluu..tuntuu että vastahan se oli pieni (tai no, melkein neljän ja puolen kilon, ei tuntunu kovin pieneltä :D) nyytti ja nyt se on jo reipas koululainen..kaameeta.

• Tykkää
Reactions: marabou ja chef
no sun vuodet on menny lenkkeillessä kahvii kitatessa. Mähän täällä tytön hoidan. Pilluukaan en saa kun Tallinnan reissulla. Jatkan unia, vedä ne puurot poskees, jaksa enää esittää et se ois hyvää.

• Tykkää
Reactions: marabou
4144844.jpg

**************** h*u*o*m*e*n*t*a*******************

Huomenta!

viime yön unisaldo 4h. ja nyt olen skarppina 9-kuisen vauvan vahtina. Luojan kiitos mulla ei ole enää noin pientä. kamalan holtitonta menoa. :O
Ei auta, taas pitää mennä. :D

Yhteistyössä