Ihanaa huomenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Jes, jo torstai !
Piitkää viikonloppu kohta pukkaa, eikä kummempia suunnitelmia. :)
Perheen kanssa yhteistä aikaa, paljon ulkoilua, luistelua ja mäen laskua :D

Pakkaset onneksi hellitti . Nyt mittarissa vain -2 .
Illalla taidan juoksulenkille :)

Nyt maistuu aamukahvi taas niin hyvälle.:p

Huomenta! Synkkää sellaista.... Ei saa meinaa juoda aamukahvia kun on labra aamulla. :| Eilen oli 12 tuntinen työpäivä ja pääsin puolen yön aikaan joten se kahvi todella olisi tarpeen. Ja ihan kaamea nälkä!!!

Aivan mielettömän ihanaa huomenta myös täältä!
Tää aamu on niin täydellinen,
-ulkona on alle viis astetta pakkasta, jes!
-mä oon vihdoin saanut autonkin lämmitysjohdon päähän, joten mua oottaa pihalla lämmin auto :))
-töissä on luvassa rauhallinen päivä
-nyt on joulukuu ja jo torstai, jesjes! :D
-ja tärkeimpänä, herätessäni mua odotti aivan ihana viesti aivan ihanalta mieheltä... :heart:

Joten rakkaudentäyteistä torstaita ja joulukuun toista päivää ihan jokaiselle :hug:

HUomentaa...Kahvi on passelia. Kouluun kahdeksaksi ja taas on joku esitelmä |O kokoajan ja tahti vaan kiihtyy ennen joulua, ei huvita.
Tosissaan kiva pitkä viikonloppu edessä, tänä iltana luokkakavereiden kanssa illanistijaisia :p

Ja piiiitkän kangertelun jälkeen me on alettu miehen kanssa puhumaan ja selvitteleen meidän asioita. Onpa kerrankin olo ettei tarvii valittaa mistään =)

Huomenta!
Väsy vaan jatkuu, ja flunssa. En sentään viime yönä meinannu tukehtua ees, jeejee..
No, jospa se tästä..

Pirteämpää päivää teille muille! Miun tekis mieli vaan talviunille..

Täällä ei ole ihanaa huomenta!
Herätyskello oli mieheltä jäänyt torkulle, enkä tokkuraisena löytänyt oikeaa sammutusnappulaa -> aamu pilalla :kieh: :kieh: |O :headwall:
Olisin voinut jäädä nukkumaan, mutta eihän se äreänä ainakaan multa onnistu. :(

Huomenta!
Tulipas keitettyä hyvää kahvia. Ja täs nyt yritetään herätä.
Yskä alkanut helpottaa mutta nenä vielkin tukkeessa. Ylläri oli kyl et ulkona vaa pakkasta 4.

Yhteistyössä