HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!
oli taas herätys aamulla... ukko tuli puoli kuus huutamaan että äkkiä ylös vasikka on selällään loorissa, navetassa sitten selvis että se on ihan hieho...

nyt alkaa olla mieli jo hereillä.

Huomenta!

Sataa. Kissat riehuu. Muksulla tylsää, ollaan oltu sentään jo puoltuntia hereillä. Kahvi maistuu pahalle. Netti pätkii.
Selkeesti kotityöpäivä.
Jos jois pari kuppia vielä kahvia ja sit vaikka lukis tulle natisemalle jonkun sadun ja sit alkais tuhoomaan tota pyykkivuorta.

Herättiin pojan kanssa seitsemältä niin eikös ukko vielä maannut sohvalla telkkaria katsomassa. Kömpi äsken nukkumaan niin lyödäänkö vetoa, että nyt se makaa tuolla sitten koko päivän :mad:

Joskus ottaa kyllä niin aivoon tällainen, vaikka ei aikuiselle ihmiselle voi nukkumaanmenoaikoja laittaa. Mielellään minäkin valvoisin yöt ja nukkuisin sitten päivät, mutta kun sattuneesta syystä tuon lapsen kanssa on jonkun herättävä. Kovin usein se joku olen minä, vaikka mieskin olisi lomalla.

Jäkäjäkä. Otan kahvia :D

Herättiin pojan kanssa seitsemältä niin eikös ukko vielä maannut sohvalla telkkaria katsomassa. Kömpi äsken nukkumaan niin lyödäänkö vetoa, että nyt se makaa tuolla sitten koko päivän :mad:

Joskus ottaa kyllä niin aivoon tällainen, vaikka ei aikuiselle ihmiselle voi nukkumaanmenoaikoja laittaa. Mielellään minäkin valvoisin yöt ja nukkuisin sitten päivät, mutta kun sattuneesta syystä tuon lapsen kanssa on jonkun herättävä. Kovin usein se joku olen minä, vaikka mieskin olisi lomalla.

Jäkäjäkä. Otan kahvia :D

:hug:

Mä niin tiedän mistä sä puhut. Meillä kyllä valvominen loppui kun kerran ärähdin.

Mutta lukeminen. Voi pylly! Tipahtaa miehelle mielenkiintoinen lehti postiluukusta, niin se rönähtää sohvalle ja lukee sen lehden kannesta kanteen, yhdeltä istumalta. Vaikka kämppä palais ympäriltä. :mad:
Itsellä isohko nippu lukemattomia yöpöydällä. : /

Joo, olen kade moisesta taidosta. :kieh:

Huomenta! Mies raahautui kotiin muutama tunti sitten(5.00), oli "muutamalla" kavereidensa kanssa jälleen. Mä pakkaan kohta tavarat autoon ja lähen lasten kanssa mökille muutamaksi päiväksi.

Nyt kahvin keittoon, niin lähtee päivä hyvin käyntiin!

:hug:

Mä niin tiedän mistä sä puhut. Meillä kyllä valvominen loppui kun kerran ärähdin.

Mutta lukeminen. Voi pylly! Tipahtaa miehelle mielenkiintoinen lehti postiluukusta, niin se rönähtää sohvalle ja lukee sen lehden kannesta kanteen, yhdeltä istumalta. Vaikka kämppä palais ympäriltä. :mad:
Itsellä isohko nippu lukemattomia yöpöydällä. : /

Joo, olen kade moisesta taidosta. :kieh:

No äläpä muuta!! Voi luoja, kun joskus olisikin aikaa istua perseellään niin kauan, ettö voisin lukea kirjan kertaistumalta. Ennen tein tuota paljonkin, parhaimpina hetkinä saattoi mennä parikin päivässä.

Kai se on osittain omakin vikani.. Jos mä vaan osaisin sinnikkäästi olla tekemättä mitään, niin kyllä tuo mies lapsen hoitaisi. Eikä ne muut kotihommat nyt oikeasti niin elintärkeitä ole, etteivät voisi yhden kirjan verran odotella ;)

• Tykkää
Reactions: moekoe
No äläpä muuta!! Voi luoja, kun joskus olisikin aikaa istua perseellään niin kauan, ettö voisin lukea kirjan kertaistumalta. Ennen tein tuota paljonkin, parhaimpina hetkinä saattoi mennä parikin päivässä.

Kai se on osittain omakin vikani.. Jos mä vaan osaisin sinnikkäästi olla tekemättä mitään, niin kyllä tuo mies lapsen hoitaisi. Eikä ne muut kotihommat nyt oikeasti niin elintärkeitä ole, etteivät voisi yhden kirjan verran odotella ;)

Hei, mä oon kaks vuotta harjoitellut ja nyt (jo) lähden salille, vaik kaikki jäis kesken ja vaiheeseen. Keittiö kaaokseen ja muksu pyjamiin. Eikä enää edes ahdista, jos ne on vaiheessa kun tulen takaisin.
Että rauhassa lukeminen olkoon seuraava projekti.

• Tykkää
Reactions: Lilith
Huomenia kaikille :wave:!

Kuinkakohan monennetta kahvimotillista juonkaan..laskuissa mennyt sekaisin mutta päivän aloitukseen ei näytä yksi riittävän. Tod. rikkonainen yö takana, oisinkohan nukkunut kaksi tuntia...mutta - aurinko paistaa ja mieli himoitsee päästä omien projektien kimppuun :)! Ompelukoneen taidan jättää suosiolla rauhaan, siitä tulee näillä unilla ja järjen juoksulla vain sutta ja sanomista, mutta taidanpa lotrata maalien ja telojen kanssa sekä huudattaa kunnon remppamusaa!

Oikein ihanaa, aurinkoista lauantaita kaikille :)!

Huomenta! =)

Kahvia juoden ja nauttien omena-kaurapaistosta vaniljakastikkeella :p

yÖ oli jokseenkin ihmeellinen, koska yleensä nukun, enkä heräile ja nyt heräilin ja en saanut unta!
Heräsinkin pirteenä.. minä joka nukkusin AINA! :D

Mukavaa päivää kaikille! :heart:

Huomenta vaan, oli niin kiire kukonlaulunaikaan töihin ettei kerennyt paljon edes kahvia maistella. Mies tarjosi yöllisen virikkeen tällä kertaa kävelemällä unissaan.

Yhteistyössä