HuOmenta !

Oolrait, mulle ihan outoa aihealuetta :)
Itse valmistuin keväällä ja oon nyt vasta pikkuhiljaa alkanu tottua ajatuksen, että ei ikinä enää tenttiinlukua =)
Tsemppiä aherrukseen :flower:
Mutta eikö opiskelu ole elämän suola ja sokeri? :cool:

Tsemppiä tenttiin Minnille! Minki pitäs taas hieman edistää opintojani. Kaksi seuraavaa tutkintoa kiiluu jo silmissä. Tosin tiedän tunteen, että tenttiin päntätessä kaikki muu tuntuu mielenkiintoisemmalta. Ainut hetki, jolloin todella iskee fiilis siivota kaappeja!
 
Huomenta...
aamukahvia epätodellisen yön jälkeen..syrän rukka pumppaa vähän liian lujaa.
Jonseredkin pujahti unissa...

Puolilta päivin pankkiin säästöneuvottelut *huokaus*
[video=youtube;NzXRLsvtje8]http://www.youtube.com/watch?v=NzXRLsvtje8&feature=related[/video]
 
Mutta eikö opiskelu ole elämän suola ja sokeri? :cool:

Tsemppiä tenttiin Minnille! Minki pitäs taas hieman edistää opintojani. Kaksi seuraavaa tutkintoa kiiluu jo silmissä. Tosin tiedän tunteen, että tenttiin päntätessä kaikki muu tuntuu mielenkiintoisemmalta. Ainut hetki, jolloin todella iskee fiilis siivota kaappeja!
Kiitos! :) Sähän oot hurja, mulle riittää hyvin toi yks tutkinto, siis et sais ne maisterin paprut. Opiskelu kyl alkaa aina taas innostaa kun tekee vähän aikaa vaan töitä. Tietty jos työ olisi tarpeeksi mielenkiintosta niin ehkä sit ois toisin. Joo, eiköhän munkin kaapinsiivousinto laimene heti kun tentti on ohi. :D
 

Yhteistyössä