HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26550530]Huomenta huomenta. Nyt aamiaiselle. Sitten tenttiluvut.[/QUOTE]

JEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kerrankin mä olin eka. Ihanaa. Pienestä se on kiinni. :D

Huomenet! Ajattelin että päätän joka aamu ajatella, että on tooooosi mahtava päivä tulossa, jos kuukausi menisi silleen kivasti - mutta on se aika vaikeaa... x))

826f78749fa8c94e1a8da57a6feaa603.gif

• Tykkää
Reactions: Data
liikkuva42.gif

Huomenta. Kahvia naamaan, poitsu pk:hon ja sit lukemaan tenttiin oikein urakalla. Paljon ois luettavaa ja huomen jo tentti. Tekis mieli olla menemättä tällä lukemisella, mut voihan sitä tuurilla ainakin läpi päästä.

Sormet syyhyäis ailkaa siivoilee kaappeja ja pistää paikkoja kunnolla kuntoon, mut jos sitä tänään malttas viel lukea tenttiin.

Muoksista. Mukavaa päivää myös ap:lle ja muille! :)

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Hidas aamu tänään. Tässä me ollaan lasten kanssa pötkötelty soffalla, mies vielä nukkuu.
Mulla on paikat on vähän jumissa, ku eilen erehdyin miehen kans punttisalille... mut pitää tänään käydä (juoksu- tai rullis-)lenkillä, nii eiköhän tää tästä =)

Huomenia vaan kaikille tasapuolisesti!:)

Sateisen yön jälkeen aurinko yrittää valloittaa taivaankantta, tupa on täynnä heti suurta rakkautta :D - ipanat keksivät aamupalapöydässä ruveta loppujen lopuksi tosissaan kinaamaan siitä, kuka heistä on kaikista pisin :headwall: :D...

Uhmaan iltapäivästä alennusmyyntikansaa eli maalainen mennöö kaupuntiin...:D

Sitä ennen yritän selättää tämän aamun *haukotus*..vaatii ISON mukillisen kahvia...

päätettiin muksujen kanssa pitää tänään palstankauhistelema "pyjamapäivä" tosin muksut saavat olla pikkuhousuissa ja t-paidassa. itse vedin kalsarit ja t-paidan päälleni... tulee tota vettä toista päivää siihen tahtiin että tänään ei ulkoilla yhteisestä päätöksestä.

Geoarkeologian. Puuduttava opus, vaik aihe periaattees ihan mielenkiintoinen. Ei vaan oikein kerkee omaksumaan tarpeeks kaikkee kun huomenna jo toi tentti ja tos kirjas tuskastuttavan paljon asiaa.

Oolrait, mulle ihan outoa aihealuetta :)
Itse valmistuin keväällä ja oon nyt vasta pikkuhiljaa alkanu tottua ajatuksen, että ei ikinä enää tenttiinlukua =)
Tsemppiä aherrukseen :flower:

Oolrait, mulle ihan outoa aihealuetta :)
Itse valmistuin keväällä ja oon nyt vasta pikkuhiljaa alkanu tottua ajatuksen, että ei ikinä enää tenttiinlukua =)
Tsemppiä aherrukseen :flower:

Onnea valmistumisen johdosta! :flower: Miksi valmistuit? Mä en ole ollut aikoihin tentissä, joten tuntuu oudolta lukea. Ei varmaan montaa tenttiä pitäs onneks olla. Harjottelu ja gradu pitäs saada alta pois, siin oiski ihan tarpeeks. Viel ku on pakko jotain osa-aikahommiakin ettiä.

Yhteistyössä