HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26109246]Huomenta! Täällä yksi yövuorolainen lopettaa hukinsa seitsemältä ja painelee nukkumaan :) Mukavaa työpäivää![/QUOTE]

Kiitos. Ja kauniita unia :)

Perjantaipa hyvinkin...sais tän päivän sovulla ja kunnialla putkeen,niin sois ittelleen tän ehtoion vapaaksi...Viime yön kärvistelin polttavien selkäkipujen kanssa ja untakin sai peräti 3 tuntia..Jippii..
Toivottavasti kovin monella saunotettavalla ei ole huono päivä-sillä minä en jaksa...anteeksi =(

Huomenta, muutama litra kahvia niin eiköhän se tästä. Mulle vaan ei sovi nää miehen iltavuoroviikot.Valvon yhtä myöhään kuin mieskin mutta joudun nousemaan aikaisin omiin töihini...

Huomenna mä kyllä nukun PIIIITKÄÄN. Tytön reenitkin peruttiin niin ei tarvitsen nousta sängystä ainakaan ennen kymmentä. :heart:

Huomenta!

Edelleen kurkku kipeä ja huimaa.
Tänään esikoinen jakaa ekat synttärikutsunsa päiväkodissa, ekat kaverijuhlat siis tulossa..pelottaa jo etukäteen mikä sirkus siitäkin syntyy..
Aika on rajattu, ja pitää keksiä jotain kivaa pientä tekemistä.

Huomenta!!

Mä vaihteeks kävelen kuin ankka, kova treeni eilen. :) Tänään pääsee lenkille, pitkästä aikaa.
Torpedoitiin perheen kesken hyvä treeni käymällä pitsalla, tosin söime miehen kans puoliksi... mutta silti. Oli ihan mukava perhehetki, kesken masentavien asioiden hoitamisen..

Tänään onkin illaksi tekemistä vaikka kuinka, en yhtään tiedä mitä tästäkin taas tulee. Huomasin tossa, et viiden tienoilla pitäis olla kolmea hommaa tekemässä, eri puolilla kylää, tietenkin :D

Yhteistyössä