hrrr.. Kylmää perjantai HuomENTa !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
:) Saisko jonkun mielen taas pirrrteeksi tällä huomen toivotuksella !!!
Aivan mahtavaa, että on perjantai ! Viikonloppu jo aivan oven raossa :) .

Mukavaa päivää kaikille töissä ja kotona oleville . :wave:
Itse kohta tästä tallailemaan tuon pakkasen läpi töihin. :xmas:

Oikein hyvää huomenta!

Mä tuossa äsken isännän saattelin pakkaseen ja töihin, aika kirpakka keli, -27... :)

Aattelin tänää käydä kattomas vaunuja ja muutenkin vähä ostoksilla, sikäli mikäli mun kinderi suostuu lähtee käyntiin... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Oikein hyvää huomenta!

Mä tuossa äsken isännän saattelin pakkaseen ja töihin, aika kirpakka keli, -27... :)

Aattelin tänää käydä kattomas vaunuja ja muutenkin vähä ostoksilla, sikäli mikäli mun kinderi suostuu lähtee käyntiin... :p

Vaunujen valkkauspuuhaa mullakin, mutta en tiedä ehdinkö tänään, mutta viimeistään huomenna! Se on mukavaa ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Vaunujen valkkauspuuhaa mullakin, mutta en tiedä ehdinkö tänään, mutta viimeistään huomenna! Se on mukavaa ;-)

Vaunula.fi:n varasto on tossa 20kilsan päässä, tiiä mitä muuta kivaa sieltä tarttuu mukaan... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Vaunula.fi:n varasto on tossa 20kilsan päässä, tiiä mitä muuta kivaa sieltä tarttuu mukaan... :D

Kivaa päivää vaunujen ym tavaran valkkaajille.. tää lähtee nyt työmaalle :D

Huomenta vaan :wave:
-24 ja ainakii partsille kävi semmonen tuuli et huomattavasti paljon kylmempi *hrrrr*
kahvikii kylmetty kupissa hetkessä ja iha rupes pelottamaa kun kahvikuppi ritis siinä, aattelin et koht on halki kun kuuma kahvi kupissa jäätävässä ilmassa

Huomenta!

Tänään luvassa kotipäivä. Nuorempi on kuumeessa ja minä päätin jäädä kotiin kun mulla tuo selkäkin kipeytyy töissä niin saa vähän nyt palautua ja levätä itsekin.

Yhteistyössä