HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa perjantaita ! :)
Nyt se viikonloppu tänään alkaa.. ensin työpäivä tekemään.

On vaan aika lentsu mulla.. saa nähdä miten jaksaa.:(

mutta kivaa päivää kaikille ! :wave:

Huomenta vaan...Yö meni ns. nukkuen koiran unta,en tiedä mikä valvottaa,mutta joku on nyt elämässä laittanu unirytmin sekasin...
Koitin varmaan kymmenen kertaa kirjautua tänekkin,mutta ei se piru laske.Ja aivan sataa varmasti on oikeet tunnukset..Mitää pahaa mie oon tehny?? ='(
Se ois se surullisen kuuluisa pe 13. pv..taikauskonen en oo,mutta jos kuitenkin hiukan kahtois tarkemmin eteensä ;)

Huomenta!

Tänään viimenen harjottelupäivä, iltavuoro vielä..ja aamusta hammaslääkäri.
Kurkku on vähän kipee, nenä vuoroin tukossa ja valuva..sen lisäksi niska on edelleen kipeä.ihanaa.
Mut tän päivän kun jaksas niin sit sais hengähtää.

takaisin kouluun kun on "varopäivät" oltu himassa.
Iski sitten 15v :o jälkeen oksennustauti..jotain niin inhottavaa kun olla ja voi jota ei toivo pahimmalle vihamiehellekkään.

Aamukaffia ja sitten bussiin

Huomenta!

Mä nautin tästä ihanuudesta, kun vauva herättää vaan 2 kertaa yössä(syö ja nukahtaa uudelleen). Saas nähdä kestääkä tämä rytmi :D Esikoinen kun alusta alkaen herätti väh 2 tunnin välein, eikä nukkunut sitten millään!

Esikoinen flunssassa- tarvii vaan toivoa, että muut ei sairasta(varsinkaan vauva).

Kovin on ankea keli, kun vettä sataa, mut mä ajattelen positiivisesti: vesisade vie kuitenkin hiukan tota katupölyä pois :)

Huomenta!

Mua närästää!!!!!!! eka kerta raskauden aikana kun rennie ei tehoa. voi prkl. viime yönä ennen nukkumaan menoa oli eka kipeä supistus. En kaipaa tuommoisia turhia muistutteluja synnytyskivuista :kieh:

Jos tää nyt menis ohi niin lähtisin porukoille, sielä ei kyllä levätä saa mut muksulle ainakin olis tekemistä.
Niin, eilen oli niin upea päivä että olisin toivonut samanlaista säätä tälle päivälle, mut ei sitt.

Yhteistyössä