HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tiistaita joka kotiin ja työpaikalle !!

Lomassa kyllä parasta nämä kiireettömät aamut.
Juoksulenkki jo takana. Muu perhe vielä nukkuu. Piakkoin puurot hautumaan:heart::heart::p

Hurja perhe teillä. Keskellä yötä sinulla on takana juoksulenkki ja sitten vielä teidän perhe uskaltaa syödä puuroa aamulla.

Poskiontelontulehdus iski yllättäen ja yö meni tuhisten ja niiskuttaen ja heräsin epäluonnolliseen aikaan.

Huomenta! Mulle on tullu paha tapa tai sisäinen kello. Herättää joka aamu viiimeistään klo 6. Kuopuksella on vielä pahempi kello, se kukkuu jo hyvissä ajoin ennen 6 ylhäällä.... Ihan sellanen olo kuin ois ilta ja vasta menossa nukkuun :D Tänään ei olekaan muuta kuin opinkokäynti päiväkirurgisella, odotan mielenkiinnolla :)

huomenta vaan! pirkanmaalle kouluilemaan tänään, toivotaan että vr vie kivuttomasti :) Tänään mä muuten revin itteni kanssa sinne lenkille... liian pitkään oon siirtänyt aina huomiseen! Ei hukuta lumeen!

Äijä meuhkasi ja krohisi koko yön, IRA kömpi viereeni, enkä saanut kunnolla nukuttua. Nyt odottelen, että äijä könyää pesulle ja Stasi heräilee - äijä pitää viedä uppiniskaisuuspiikille (akupunktioon) ja Stasi samalla kertaa kaverinsa luo.

Lumilinko-syndrooma pakottaa olkapäätä ja selkää. Jouduin kaivelemaan pihan eilenkin tuon inhan valkean aineen alta näkyviin manuaalisella lumensiirtimellä: lumilapiolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25712238:
Menkää pihalle raittiiseen ulkoilmaan niin aivonne saavat happea

Jos olisin mies, joutuisin pihalle housuitta hapettamaan aivoani. Nyt sentään voi pitää vaatteet päällä, kun kaivelen autoa hangesta. :saint:

Huomenta!
Millä ihmeellä ton vauvan rytmiä sais käännettyä??? Nukkuu kyllä hyvän pituiset yöunet mutta alottaa ne vasta puolenyön jälkeen. 5-6 tunnin yöunet ei oikeen riitä mulle.

huomenta kaikille. täällä mies mennyt töihin jo ajat sitten. esikoinen 5v ihme kyllä nukkuu vielä. kuopus 1v kärsii yskästä ja kuumetta iski vielä. heräsi jo viideltä. nyt nukkuu tässä tissillä.......

Huomenta!
Taisin nukahtaa illalla liian varhain, koska heräsin kolmelta. Katsoin sitten edellisinä päivinä tulleita sarjoja boxilta.
Se kolme miestä ja tyttö-sarjan avausjakso oli hyvä, mutta toinen jakso oli jo ihan tylsä. |O Nukahdin sitten jossain vaiheessa uudellee ja nyt väsyttää sitten senkin edestä.

Yhteistyössä