HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Täällä ekaluokkalainen tyttö herätti tunti sitten itkullaan. Kuume huitelee 40 :( Onneks itse menin ajoissa nukkuun niin jaksaa pirteenä hoitaa pientä.

[QUOTE="vieras";25613785]Huomenta!

Täällä ekaluokkalainen tyttö herätti tunti sitten itkullaan. Kuume huitelee 40 :( Onneks itse menin ajoissa nukkuun niin jaksaa pirteenä hoitaa pientä.[/QUOTE]

Paranemisia!

[QUOTE="vieras";25613785]Huomenta!

Täällä ekaluokkalainen tyttö herätti tunti sitten itkullaan. Kuume huitelee 40 :( Onneks itse menin ajoissa nukkuun niin jaksaa pirteenä hoitaa pientä.[/QUOTE]

Paranemisia!

Ja huomenta, just herättiin. Kuopus vielä nukkuu ja mies on jo töissä.
Aamukahvit on tulossa, sitä kyl tarvitaan kun väsyttää kumman paljon.
Mittarissa -10 tällä hetkellä.

Huomenta!

Just sain kasan laskuja maksettua, aina niin ihanaa puuhaa :D Mies on kotosalla poikien kanssa, joille oli _kuulemma_ eilen noussu hoidossa 39 asteen kuume, mutta kotona ei oo kuumetta näkynykään.... No ovat nyt sit kuitenkin kotona ja mä lähden tästä töihin päin :)

Huomenta..

Pihallahan on melkeen kesä, -7 näytti mittari,mutta ei huolta kyllä se loppuviikoa kohti jälleen kiristyy..

Pari tuntia työtä ja sitten lekuriin.Jos vaikka selviäisi miksi mun vatsani on kipee jatkuvasti.Vois kävästä ruokamarketissakin silleen ihan vaan nopsasti,perunoita ja sipuleita ostamassa..

Mukavaa tiistaita!

Aaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuu!

Olin eilen ekaa kertaa kokeilemassa Capoeira, voin sanoa että mä olen niiiiiiiiin kipeä! Reidet on tulessa ja kädet vapisee :D Mutta vaikka tekee kipeää ei haittaa ;) Hyvänasian takia tässä kärsitään. Voi tulla mielenkiintoinen päivä, vessanpöntöllekään ei pääse kunnolla istumaan, pitää tiputtautua puolen metrin päästä kunei reidet kannattele :laugh:

Aaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuu!

Olin eilen ekaa kertaa kokeilemassa Capoeira, voin sanoa että mä olen niiiiiiiiin kipeä! Reidet on tulessa ja kädet vapisee :D Mutta vaikka tekee kipeää ei haittaa ;) Hyvänasian takia tässä kärsitään. Voi tulla mielenkiintoinen päivä, vessanpöntöllekään ei pääse kunnolla istumaan, pitää tiputtautua puolen metrin päästä kunei reidet kannattele :laugh:

Ooksää Huippumalli haussa? :D

Siis joo, tottakai! Kansahan rrrrrrrrakastaa malleja joiden strategiset mitat on 172cm/117kg :whistle: EI mua hotimpaa näkyä voi biksuissa olla. Siis just eilenkin Johnny Depp soitteli taas illalla et se haluu mut eikä Vanessaa, mut en mä siis voi olla perheenrikkoja....
:xmas:

No mä arrrvasin, hyvältä näytit eilisessä jaksossa ;)
Jossain kyllä oli jo uutinen männä päivänä, jotta Johnny & Vanessa eroaa.. eli sorry, homebreaker oot :saint:

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Aaargh!!

Hermo palaa Mossadin kanssa! Aloitti jälleen aamun huutamalla "mee pois, oo hiljaa!" eikä suostunut aamiaiselle ennen kovaa vääntöä. Aukoi päätään ja kuvitteli, että yhä tuollaisen käytöksen jälkeen voisi mennä koulusta kaverilleen (eli kaupungille roikkumaan). Sanoin, että suoraan kotiin, ensimmäisellä mahdollisella bussilla. Ilmoitti, ettei tule... No, katsotaan.

Muut epelit pitää huolehtia kouluun ja äijälle yrittää saada lääkäriaika. Ja joku muu tuuraamaan keittiölle, en jaksa/pysty tänään ja olen sairauslomallakin oikeasti.

*tähän kohtaan äänekästä kiroilua*

Onneksi kroppa alkaa jo hissukseen heräillä ja pystyin eilen kävelemään koiran kanssa, pienen lenkin, mutta kuitenkin. :D

Hmmm... saisikohan noille kersoille tottelevaisuusrokotteen tehosteet? Ovat tainneet mennä vanhoiksi...

Huomenta. Meillä on pojan kanssa koti-möhimispäivä, hänen korkeutensa ilmoitti eilen ettei tahdo huomenna mennä päiväkotiin. Ja koska mun kroppa näyttää hetkellisesti lopettaneen mun tappamisyritykset joten minulle se passaa hienosti. Joten nyt; möhi,möhi, möhi.

Huomenta!

Kahvia, appelsiinia nassuun ja aamu käyntiin!

Tänään vuorossa kauppa, apteekki, terveyskeskus ja ,jos sitä saisi itselleen ajan omalle lääkärille..
toivotaan.., että pian eikä vasta kahen viikon päästä :whistle:

Yhteistyössä