HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Just puin ja saattelin pojat hoitoon, harmittaa ihan vietävästi ku joutuu makaamaa kotona, eikä voi edes lapsia pitää täällä mun kanssa, no jos loppuviikosta toi selkä kestäis jo nostamista ja kunnolla ylhäällä olemista nii sais pojatkin jäädä kotiin :)

Makoiluksi tämäkin päivä menee, vähän väsyttääki, et saatan mennä viel hetkeksi nukkumaan.. Mukavaa päivää kaikille :)

Huomenta. :) Tyttö jäi tänäänkin pk:sta kotiin, kun ajattelin järjestää ohjelmaa täällä kotosalla ja mennään mummolla käymään. :) Meillä äijä muuraa takkaa ja kohta siitä tulee niin iso, ettei tämän vilukissan tartte ahistua vaan saap lämpöö pirttiin :heart: Kuumaa kahvetta ja kylmää tiistaita :D

Kaunista huomenta tasapuolisesti kaikille!

täällä hieman unisena ollaan vaikka pannullinen kahvia kohta tuhottu... ei oikein yöllä saanut nukuttua kun eskoinen ryki lahjakkaasti keuhkojaan pihalle. onneksi kakkosen yskä jo helpottanut ja nukkui yönsä. jaksaa nyt kiusata väsynyttä sisarustaan=)

no, käydään ulkoilemassa ja kaupasta hakemassa vehnäjauhoja ja leivotaan ohrarieskaa kun näkyy leipä olevan taas vähissä.
päivän ruokakin pitäisi miettiä.

Huomenta,
koittaa saada vanhaa ja yskivää konettaan käyntiin..Hitto,että lupasinkin teineille kaverin yökylään - piti sitten nousta kiekasemaan porukkaa hiljaiseksiyhden aikoihin.. =/ Sitten kiukuntunteen kera takas petiin ja voilaa: ei unta hetkiseen...No näillä eväillä mennään,ei auta.Onneksi ei tänään ole saunotuksia tai pesuja,ne kun osaavat olla hankalia tilanteita. Kyllä tämä tästä...

Kirjoitan tähän ketjuun aina laulavan lomittajan jälkeen :D...

mutta huomenta!

aamukahvi meni taas väärään kurkkuun kun luin uutisia ja tää pisti silmään : Saana Parviainen j

hehe ;)

viimeistä vauvatonta kotipäivää vietetään, matot oli yön ulkona yöpakkasen kiusattavana ja kohta pitäs pelastaa ne sieltä. siivoilin eilen, tänään lasten kanssa paljon ulkoilua ja muuta, huomenna sitten aamusta taas kohti sairaalaa.

• Tykkää
Reactions: sunniee
Huomenta!

Mulla on joku ihme väsymys nyt (liekö mun versioni flunssasta, kun en muuten paljon sairasta), ku oon ollu pari päivää ihan naatti
a040.gif

No, tällä kertaa en siis valita, vaikka tytöllä vasta kympiksi koulua :whistle: Sit mäki reipastun ja polkasen koululle ahkeroimaan :saint:

Huomenta, takana järkyttävän huono yö selkäkivun takia ja nyt aamu on vähän ankeen oloinen..Tässä odottelen et junnu herää ja päästäis aamupalaa värkkäämään ja miettimään et tehdäänkö tänään muutakin kun maataan sohvalla.. :)

Yhteistyössä