Huomenta!

alastulossa mättää

Tunnettu jäsen
07.10.2009
10 776
1 556
113
Hyvää maanantaiaamua!

Jokainen aamu on aina vain pimeämpi, ihana syystuuli puhalteli ulkosalla kun pikaisesti kävin :)

Tänää olis töiden jälkeen lähtö Espooseen hotelliin yöpymään ja huomen aamulla Helsinkiin perehdytyskoulutukseen. Sieltä sit kotio ajelemaan iltapäivällä. Pitkät ja raskaat 2 vrk siis tulossa, mut kyl mä oon ihan mielissäni kun tulee jotakin vaihtelua vähän tähän työarkeen :)

Oottekos alkanu maraboun kanssa vuorotöihin aamutoivotuksissa? :D

Huomenta vaan. =)

Juu vähän vuorotellen näköjään :) On nii tottunu siihen et saa vastata heräillessään maraboun huomentaketjuun, ja sitte ku sitä ei oo ollukkaan muutamina aamuina ku oon ollu kai aikasemmin täällä niin sit oon tehny "oman".. Hyvin näyttää näinkin sujuvan :)

Huomenta!

Miks mä oon taas väsynyt? Onks se sitte tuo pimeys joka minuun nyt vaikuttaa.. :saint:
NO jokatapatuksessa, nyt ollaan hereillä ja kahvia kitusiin. Tänään aamulla tytön lääkärintarkastus ja sitte näpytinäpytinäpytiä
k035.gif

Huomenta!

Sain nukuttua harvinaisen hyvin viime yönä, kumpikaan lapsista ei tullu viereen potkiutumaan :)
Miulla on nyt aamusta hammaslääkäri. Esikoinen menee puhe- ja toimintaterapioihinsa ja ennen miun h-lääkäriä mies hakee mummoltani telkkarin, hän oli ostanut uuden ja entinen oli meiltä lainassa.
Saadaan lastenhuoneeseen telkka siis.

Mut mihin tää maailma on menossa, mummollakin on ennen meitä littee telkka :D Ollaanko myö jotenkin pudottu kehityksen kelkasta vai mitä...

Mukavaa päivää kaikille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!
Väsyttää aivan julmetusti. Oon muka nukkunu kaheksan tuntia mutta toi uni on jotenkin heikkolaatuista mikä ilmeisesti johtuu siitä kun jalkoja särkee mikä taas ilmeisesti johtuu raskaudesta... Eiköhän se tästä taas kun saa pari kuppia kahvia kitusiin.

Yhteistyössä