HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta, hyvää kuuluu.. Muksut ja mies viel nukkuu, aamukahvia tässä hiljaisuudessa nautin. Ihana ulkoilupäivä näyttää tulevan, siitä sitten vietteleen rauhallista heinäkuun viimeistä viikonloppuu. Kohta alkaa elokuu, jiihuuu!! :D

Väsyttää, kuten aina. Eilen tuli tehtyä 14,5-tuntinen työpäivä ja nyt olen ihan väsy. No tämän päivän jaksan kyllä rutistaa töissä ja sitten mulla onkin muutaman päivän pakkoloma edessä.

Huomenta!

Ärveelle heti alkuun isot synttärionnittelut!

Vajaa tunti sitten kuopus tuli nykimään että äiti nouse jo ruokkimaan miut..:D ja pakkohan se oli nousta. Mies meni jo kuudeks töihin ja esikoinen tuhisee vielä sängyssä.
Ite hetken istun tässä ja painun ruokkimaan ittenikin.

Tälle päivälle ei mitään sen suurempia suunnitelmia, autottomana ollaan vissiin vielä tää päivä, kun se on maalattavana.

Huomenta!

Mä oon (harvinaista kyllä) nukkunu tosi huonosti. Kuuma oli ja mieskään ei malttanu tulla mun viereen nukkumaan, vaan touhus olkkarissa uuden lelunsa (tai siis meidän kaikkien uuden tv:n :whistle:) kanssa. Mää en vaan jaksa kiinnostua noista vempeleistä kyllä noin perusteellisesti... :saint:

No, kiva päivä tulossa, joten eiköhän tässä herää: ystävän kanssa pakataan lapsoset autoon ja hurautetaan puistoon, uimaan ja rovianttiin =)

Mullon kaikki aamut samanlaisia kun oon kotona, lapsen kaa. Mieskin on kotona kaikki päivät(tekee opparia). Ei erota vkl ja arkea mikään. Kyllähän sekin on viim. 2-3v päästä edessä.

Laitanko taaperolla jukurttia ja kaurahiutaleita vai teenkä neljän viljan puuroa sil?

Täällä mökillä heräsin Neste-ralleja paossa. Kahvit juotu ja katiskat koettu (viisi isoa ahventa ja kaksi särkeä).
Nyt istun laiturilla onkimassa (läppäri tietty vieressä) :)

Huomenta! :)

Enpä muista koska olisin näin hyvillä mielin aamusta ollut :)
Tänään vanhempi tyttäreni täyttää kuusi vuotta ja olisi kovasti leipomista ja siivoamista huomista varten tiedossa...

Yhteistyössä