Ihanaa huomenta ! :):)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta,ihanaa kun jotkut pirteenä.Josko tarttuis hyvä tuuli muhunkin:)
Tuli yö valvottua särkyjen kanssa ja ihan mutkalla heräsin parin tunnin unien jälkeen,noh shoppailupäivä tiédossa joten eiköhän tämä tästä kahvipannullisen voimalla...

Niskaa ja oikeaa kättä,hankalaa löytää oikeaa asentoa nukkumisessa.Lääkkeet ei ihan kohdallaan vielä,kädessä siis crps.
Mutta kumisaappaat olis metsästettävä tänään jostain,mieluiten vaaleanpunaiset:D

Hyvää Huomenta Marabou!
Hyvää Huomenta kaikki muut!

Opiskelua, tenttiin lukemista, paiseen tyhjentelyä lääkärissä. Pirtsakka ja antoisa päivä tulossa. :D
Hyvällä tuulella silti, ei sen puoleen. Oli ihan kiva herätä. :)

Huomenta! Jollain muullakin ollut flunssaa. :(
Meillä valvottu nyt 2 yötä. Alkoi pikkuisen flunssasta ja nyt ollaan koko perhe. Vietetään siis keskenämme räkänokkaisina miehen 30-v synttäreitä.

Mä oon niin onnellinen kun pääsin pitkästä aikaa ylös sängystä niin aikaisin, että ehdin aamuluennoillekin! :) Yöunet jäi kyllä muutamaan tuntiin mutta eiköhän yhden päivän pärjää näinkin.

Paranemisia sairastelijoille!

Huomenta kaikille! Ja ihan ensin toivottelen paranemisia kaikille kipeenä olijoille!

Miulla kans nuhaa edelleen, nyt ei nenä niin tukossa mut kurkku kipee ja jotenkin tukkonen.
Nyt aamusta on silti mentävä hammaslääkäriin, yöllä heräsin ottaa Panadolia kun koski taas hampaaseen..onneks sain nopeesti ajan.
Kahvia tässä naamariin ja jotain aamupalasta itelle ja perheelle ja menoks...saa nähä jos h-lääkärin jälkeen jaksasi kaupoilla pyörähtää, kun on siinä kaupungilla sit.

Mulle taisi tulla raitisilmamyrkytys, kun päätä särkee ja väsyttää.
Käytiin tenavien kanssa luontopolulla lenkillä. Meinasi vähän hermo mennä, kun tuo pirpana sai itsepäisyyskohtauksen ja ei suostunutkaan tulemaan autoon. :snotty:

Yhteistyössä