HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hoitsu";24102476]kuhan pääsen 2h jälkeen yövuorosta niin äkkiä peittoihin ja unta palloon!! :)[/QUOTE]

Hyviä unia Sinulle :)
Itsellä pitkät, hyvin nukutut unet takana.

Huoohmenta...
Kyllä ois väsyttäny vielä mutta kuopus päätti ettei nukuta enää. Neitillä oli kuulemma nälkä ja nyt se nassuttaa tuolla sohvalla muroja ja kattoo Uteliasta Viliä. Äitinsä taas yrittää miettiä millä sais ittensä hereille parhaiten..kurkku on tosin kipee, se "auttaa" asiaan. Millä kummalla tän kivun sais pois??: /

Mieshän tuo suunnitteli että käytäis tänään heittää loppuporukaltakin talviturkit, ite se kävi eilen illalla pyörähtää ku oli niin kuuma ettei meinannut muuten saada unta. Noinkohan sitä uskaltaa veteen mennä kun kipeenä on?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
huomenta! töihin suuntaan pian, menin klo 21 unille joten on ihanan pirteä olo.

ihana valo, mulla on nenä tukossa ja kurkku karhea ja uin pitkät hetket illalla tos joella :)

Huh huh Huomenta! Parvekkeella mittarissa +24 ja hiki valuu istuessa :) suihku kutsuu kohta koko sakkia ja sit poika uimaan aamupäivällä. Eilen oli ukkonen täällä, kuulemma trombi tuolla 30 km päässä riehunut.

Ihana Valo ootko kokeillut suolavedellä kurlausta? Tai Carmolis-tippoja teen sekaan tai sokeripalaan ? Ne auttaa usein kurkkukipuun usko pois :)

Viimeksi muokattu:
Neitillä oli kuulemma nälkä ja nyt se nassuttaa tuolla sohvalla muroja ja kattoo Uteliasta Viliä.

Tu on vitun raivostuttavaa! :D:D Ihana! :heart:

Mä kävin kans äsken kylmässä suihkussa. Istuin suihkun lattialla ja koitin olla kirkumatta kun niin kylmää vettä :D.
Nyt juon aamukahvia rullaverhoin pimennetyssä, vielä viileässä huoneessa ja tarkoitus olis lähteä hikoilemaan kirpputoreille :D.

lomapäivä.... mies on vielä tänään ja huomenna töissä =)
tytöt vielä nukkuu... jos kaupungille ostoksille ja kirjastoon ja
sitten pitäisi leipoa jotain hyvää huomiselle... onneksi aamiaiseksi
on eilenillalta jäänyttä manoffeeta :D

voi, kun mulla ois tänään ihan sellanen olo, et vois leipoa jotain, mut en tiedä mitä. Kaupassa on pakko käydä, mulla ei oo kahvia- taaskaan :kieh: unohdan aina ostaa sen. Ja ulkono on pahempi kuin saunassa: tosi kuuma ja tunkkanen ilma, tuntus ettei happea saanu.

Pitää viel vastailla..

Sikinsokin: En oo tuota kokeillut nyt, joskus aiemmin oon kyllä.

Jassåå: Miulla sama, toisaalta tekis mieli siivoilla, leipoa jotain ja kutsua sit vaikka kavereita kylään/uimaan tms. mutta sit, näkisittepä miut, meinaa silmät alkaa väkisinkin luppasemaan, nukahan kohta koneelle...:)

Yhteistyössä