HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tiistain aurinko nousee. Lämmin päivä dotettavissa etelään :cool:

Itsellä vielä kurkkukipu vaivaa, mutta taas kuumaa kahvia ja puuroa. Sitten töihin.

Millanen aamu sinulla ?? :)

huomenta... aurinkoinen päivä näyttää joo tulevan...ois kiva mennä nukkumaan, kun olen kolmesta saakka ollut hereillä, mutta töihin pitää mennä ja sen jälkeen kouluun... kotona joskus ysiltä :(

Huomenta

Ilma näyttäs ihanalta, miä en.

Väsyttää kauhiasti, pienen kans meni yö risaseks. Toisella allergiaa ja lääkkeistä huolimatta nenu ihan tukkeessa. Yöllä sit yritettiin turistaa josko räkä ees vähän irtois ja hengittäminen helpottuis. "äiti, nyt tulee verta nenästä".
Kiva kiva, tyynyt ja peitto veressä, mut ainakii pienen nenä sit aukes ja kun vuoto tyrehty, suihkeet nenuun ja nukahti heti eikä enää korissu nii pahan kuulosesti.
Äiti vaan ei oikee pystyny nukkuun kuitekaa.

Lisää kaffia, paaljoon

Huomenta!

Jopa meilläkin on ihana ilma!! Vaikka toisaalta se pistää omalta kohdaltani vähän harmittamaan, kun olis niin huippu pyöräilykeli, mut mä en tänään ehdi pyöräillä työmatkoja :whistle:
No, toivotaan, että hyvät ilmat jatkuuuuu :cool:

Huamenta.

Mies kuorsas niin kovasti, että unilääkkeitä vähentävä mie en voinu nukkua, eli oon ollu enemmän tai vähemmän hereillä kolmesta saakka. Eipä siinä, onhan kelloki jo seittemän, hyvä aika nousta, ku ulkonaki on niin kaunis ilma. :)
Vierotusoireet on vaan inhottavat, mutta on niistä ennenki selvitty.

kaunis aamu, miehen kanssa yhteinen vp, mitähän sitä keksis?
flunssanpoikanen ja kurkunkarheus vaivaa täälläkin :(
nää vpt on niin harvinaisia, et taidetaan lähteä kaupungille lounaalla,
eskarilainen kun menee kumminkin hoitoon ja uimakouluun :) kiva päivä!

Huomenta! Nyt paistaa aurinko täydeltä terältä ja mittarissa jo 10 lämmintä :)

Kävin äsken pihalla ja ei voi kuin hymyillä! Kevät on mun aikaa, kukat alkaa kukkimaan ja ruoho vihertämään. Mies lupas ostaa tänä vuonna sen robottileikkurin tonne pihalle :D Saas nähdä onko siitä mihinkään! hihiii kevättä ilmassa :heart:

Yhteistyössä