HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
" Kello löi jo viisi, lapset herätkää.. " :)

Kyllä se on niin, että parhaiten alkaa aamu kun herää ennen kelloa. Silloin on pirteä ja nukkunut tarpeeksi.
Ja nyt kahvi lämmittää ihanasti nams. :xmas:

Ja mikä parasta, työviikko jo puolessa.

Huomenta! Hmm... pirteä ja nukkunut tarpeeksi.... miten tuon nyt ottaa. En tiedä, mihin heräsin - ehkä sun lauleskeluusi :D - mutta ehdin nukkua vain 2 tuntia.

[QUOTE="vieras";23569531]Huomenta prkl. Vauva herätti x-kertaa ja isompi heräsi vähän viiden jälkeen. Ei niinkään väsytä, enemmän v*tuttaa.[/QUOTE]
Tervetuloa aamuäksyjen joukkoon :D

Huomenta!
Täällä taas unettomana. Tosin tein sellasen patjaviritelmän sänkyyn, että nukuin jopa kolme tuntia! Tänään pitäis käydä kättärillä tsekkaamassa vauvan kunto. Toivottavasti päivästä tulee yhtä aurinkoinen kun eilisestä! Oli ihana sää. Mies oli eilen tuonut mulle narsisseja ja oon ollut mahtavalla tuulella siitä asti :)
Yön vietin lukemalla ajatuksia silikoneista ja ulkonäköpaineista ja raskauden aiheuttamista muutoksista. Mielenkiintosia juttuja.

Huomenta! Kerranki ajoissa. ;) Nukuin niin koiranunta, että uni loppui heti ku herätyskello soi ensimmäisen kerran. Yleensä olen niin sikeäuninen, että nuo kymmenisen herätystä saa soida ihan rauhassa, mie jatkan vaan nukkumista.

Ihanaa herätä aikasin välillä!

Huomenta, tässä koitan herätellä itteeni...ja miestä samalla, huutelen sille tonne sängyn pohjalle kun se joka aamu, kun vaan on mahdollista, makoilee/nukkuu niin viime tippaan asti että ite saan melkeinpä kokonaan laittaa lapset valmiiks ja vielä ittenikin..tai no, kuhan vaan saan vaatteet päälleni ja hiukset kammattua. :kieh:

Heräilin pitkin yötä kun kurkkua alkoi kutittaa, piti yskiskellä ja nenä tukkoili ja ja ja...arh.

Yhteistyössä