huOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Juu, harmaa aamu ja taitaa sateeksi muuttua. Eilen olikin superhieno sää. Muksu sai varmaan eilen raitisilmamyrkytyksen, kohta nukkunut kellon ympäri ja herännyt vain kerran viime yönä.

[QUOTE="mariko";28428133]uskomatonta et kävit jo lenkillä . Oot niin reipas . Ja säästä kiinnostunut ! Ootko huomannu, et miehes kirjoittaa palstalle välillä ![/QUOTE]

kiviäkin kiinnostaa sun kommentit

Marabou on kyllä oikeesti reipas:). Mäkin olen aamuihminen, mutta eilen mun aamulenkki alkoi klo 8.45 ja ihan tarpeeks aikaista oli mulle. Kun arkisin herää klo 4.15, on vapaa-aamuina kiva nukkua himpun pitempään, juoda kahvia rauhassa ja selailla nettiä...

Mutta huomenta juu, tästä kohta laitteleen sängyt ja aamupuuro itselle (muksu söi jälkiuuninapin, juotavaa jogua ja banaanin, mies ei syö aamupalaa), sitten mummolaan vähän auttelemaan siivoushommissa ja iltapäivällä toivottavasti saa haravointiprojektia eteenpäin. Ruuaksi grillattuja kaslerpihvejä, kasvisnyyttejä ja salaattia...lounas taitaa olla mannapuuroa.

Huomenna tärkeä päivä, sanon itseni irti 12 vuotta kestäneestä työsuhteesta, kunhan ensin olen allekirjoittanut uuden sopparin :).

Yhteistyössä