HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja ihanaa maanantai aamua !
Täällä loman ensimmäinen aamu ! Ei kiirettä mihinkään.

Kampaajalle menen aamupäivällä , ihanaaaaa. :xmas:
Huomenta,reippaana ollaan täälläkin
b010.gif
Osta oma kampa, tulee halvemmaksi :)

Huomenta =)

Mä oon notkunu hereillä jo puoli kuudesta. Ihana rauha, ku muut vielä nukkua tursottaa. Ohjelmassa tänään referaatin tekoa ja muita opiskeluhommia - pitää nyt koittaa tehdä reippaasti noita alta pois, ku parin viikon päästä alkaa harjoittelu
k020.gif

Huomenta, jo sua on odoteltukin!

Heräsin n. klo 3. Kävin juomassa vettä ja yritin uudestaan nukkumaan, mutta 4 jälkeen tulin sitten keittelemään kaffetta.

Hirmu hyvillä fiiliksillä tähän viikkoon. Aloitin viime viikolla katselemaan sopivan oloisia duuneja mulle, mutta tällä hetkellä on tosi huonosti mitään haussa. Yhdestä agenttifirmasta sitten soitettiin pe-iltana: "Kuis, olisitko kiinnostunut Pohjois-Irlannista, olis sulle duunia..?". Meinasin mennä pyllylleni :D Britit ei ole mulle mitenkään kovin korkealla "to move"-listalla, joten taidan odotella ainakin muutaman kuukauden täällä, josko jotain sopivaa ilmaantuisi.

Huomenta huomenta!!

Oma aamuhetki kullan kallis. Kohta pikkumies kömpii sängystään ja sitten pitää herätellä isompia kouluun. Oma työmaa odottaa myös ja vähän jännittää. Tänään kerron töissä, että olen ottanut toisen työn vastaan ja irtisanoudun. Tiedossa siis monenlaisia tunteita tänään..

Vanhus luuli kuolleen vaimonsa kadonneen
Nuoli 6:20 - 21. maaliskuuta 2011 - (Päivitetty klo 6:53)
Päijät-Hämeen poliisin partio hälytettiin maanantain vastaisena yönä Asikkalaan, jossa vanha mies kertoi liki 90-vuotiaan vaimonsa kadonneen yön aikana. Vanhuksen mukaan vaimo oli poistunut asunnosta muutamaa tuntia aiemmin.
Poliisipartio ehti jo etsiä naista asunnon lähialueelta kunnes selvisi, että todellisuudessa vaimo oli kuollut jo useita kuukausia aiemmin.
- Kiinnitimme huomiota asunnossa olleisiin osanottoviesteihin. Siitä huolimatta mies oli ensin tiukasti sitä mieltä, että vaimo on kateissa, kertoo ylikonstaapeli Antti Reijula Päijät-Hämeen poliisista.
Murheellinen tilanne päättyi lopulta siihen, että poliisi toimitti sekavassa tilassa olleen miehen sairaalaan.

Huomenta! Tuli kotipäivä kun pienimmällä on niin kamala räkätauti ja pikkaisen lämpöä. Ei viitsi tuossa kunnossa toista tarhaan pistää. Molemmilla yöunetkin jäi vähäisiksi kun tyttö yski niin kovin ja nenä ihan tukossa. :(

Yhteistyössä