HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Jee, tiistai. Maanantai takana ja loma yötä lähempänä ;)

Kahvia kupissa :p
Lupaa päiväksi tänne etelään aivan aurinkoista ja lämmintä, mahtavaa. Ulkoilua siis työpäivän jälkeen .

Huomenta.
Kiitos nickisi, alko tekeen mieli suklaata :) Ja kiitos viestisi, alko tekee mieli kahvetta. Aijai, mut ei voi ottaa kumpaakaan kun meen vasta kohta nukkuu ;)

Huomenia kaikille täältäkin! Ekstra kiireisen viime viikon jälkeen tuntuu tää viikko niin helpolta...saa välillä roikkua koneellakin ja kittailla rauhassa kahvia =)

Huomenta huomenta kaikille!
Torkulle paljon onnea harjoittelupaikasta ja PinkLilylle paranemisia.

Mulla nousi taas verenpaine heti kun tajusin, ettei keittiön lamppu edelleenkään toimi |O Tänään mä ajan vaikka koko kaupungin ympäri, jostainhan se on prkl löydyttävä oikeanlainen lamppu. Mutta ensin kaffet rauhassa.

Huobenda.. :snotty: Kauhee nuha, ja karsee olo, mut pakko vaan raahautua koululle. On jo riittämiin korvaavia tehtäviä poissaoloitunneilta, kun on jo kuus viikkoa joku ollu räkätaudissa perheessä... *huokaa*

http://www.uusisuomi.fi/viihde/109900-hittituote-lehman-pieru-purkissa
Muun muassa lehmän pierujen hajua sisältävä purkkituote on noussut hitiksi Saksassa heti myyntiin tultuaan, uutisoi brittilehti Metro.

Purkkituote on tarkoitettu kaupunkilaisille, jotka kaipaavat maaseudun hajua. Purkkeja myydään www.stallduft.de-nettisivuilla. Tuotteen hinta on 5,95 euroa.

Suunnittelija Daniela Dorrer kertoo, että suunnitteilla on muitakin hajutuotteita, kuten sikojen ja hevosten hajua purkitettuna.

Huomenta!
Mie jatkan stressaamista työharjottelupaikan kans, kun ei tiiä mistä sitä alkais kyselemään (tai en osaa päättää, vaihtoehtoja nyt olis pari..kirjasto, apteekki ja sairaala)
Yhessä apteekissa itse asias kävin, tosin vaan hakemassa lääkkeet, niin siellä ainakin oli se tiskin taus (tekniset apulaiset, mitä hommaa ite sieltä ajattelin) ihan täynnä porukkaa että tuskin ne ainakaan sinne ottais.
Plaah, mie vihaan itessäni tätä päättämättömyyttä!!

Muuten on ihan ok, melkeinpä kummallisen virkeä olo.

Yhteistyössä