HuOmenta !!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitäs siellä koulussa niin kamalaa ? :(

Koulussa ei ole oikeastaan kamalaa. Minä rakastan sitä koulua ja koulunkäyntikin oli vielä ihanaa jossain vaiheessa. Sitten iski masennus ja nyt ei pysty pysymään mukana. Nyt vaatimustaso ja keikkuminen yksin kolmen lapsen kanssa, tiukalla taloudella, liian vähällä ajalla lapsille, pitkillä päivillä tuntuvat olevan liikaa. Siihen syssyyn pistetään epäusko omasta selviytymisestä ja vahva usko omaan tyhmyyteen, voila, en saa tehtyä yhtäkään tehtävää. Tuntemattomat ihmiset aiheuttavat nykyään niin kovaa stressiä, että jännitän siihen pisteeseen, että romahdus seuraa puolen päivän aikaan. Unettomuus on edelleen niin vaikeaa, että öisin haahuilee hereillä, heräilee monta kertaa, näkee painajaisia ja aamulla pitäisi olla skarppina ratin takana ja pystyä keskittymään koulussa. Koko keho hajoilee fyysisen rasituksen seurauksena ja koulua on takana tasan viikko. Luulin oikeasti, että sairaslomalla olo ja kesäloma olisi riittäneet, mutta nuppi on vahvasti eri mieltä. Alas tullaan...

Toivon, PP, että saat elämäsi sellaiseen kuntoon, että jaksat uskoa itseesi ja annat niiden vähättelevien ihmisten puheiden mennä ohi korvien. Voimia.

Itse olen nukkunut pätkissä. Seminaariviikonloppu ja olo on kamala. Kipeä, mutten saikun arvoisesti kuitenkaan. Noh, sunnuntai aikaa parannella kotioloissa. Tosin silloin täytyisi saada yksi essee kasaan. Onneksi sentään mieliala ja pää alkavat selkiytyä. Tieto on hälventänyt tuskaa ja voin jo paremmin. Tieto siitä, että parempi olo tulee itsestä, eikä ulkopuolelta tai kemikaaleista on myös voimaannuttanut minua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä