HuOmenta !!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Tuntuu kuin ei olisi nukkunut koko yönä, tai no koko viikkona... Selkä ja niskat niin jumissa että ilmeisesti heräilen öisin tämän takia :/ Mutta ei se menoa haittaa, kota lasten kanssa ulkoilemaan :D

Huomenta vaan! Meillä on remonttia meneillään, joten pölyistä helteistä päivää tiedossa ilman mitään erikoista menoa. Mies lähinnä remppaa ja itse puuhailen enempi lasten kanssa. Ja tietysti neuvon auliisti. =)

Ois ihanaa :) Tuo ulos hilipaseminen aamu varhaisella. Lapset vaan herää heti, ku jompi kumpi meistä herää. Ja en viitti herättää miestä kuudelta, mun lenkkiinnostuksen vuoksi. Iltapäivällä sitten :)

Huomenta!

Pitää kyllä taas sanoa, että kade oon marabou siun energiasta..mie olen hidas herääjä :D

Ja niin, meillä ei kovin kummoisia suunnitelmia tälle päivälle...oottelen nyt ihan alkuun että mies selviäis mahdollisesta krapulastaan, ehkä saatan,jos jaksan ja viitin, leipoa jottain..iltapäivästä tulee sit vieraita.

Huomenia!

Täällä kans yks hidas käyntiinlähtijä, mulla menee aamulla kaks kuppia kahvia ja puol tuntii aikaa et oon ees suunnilleenki tolkuissani.. Tänään taitaa mennä vähän pidempään, unet on hävöksissä ja nukahdin vasta joskus neljän tienoilla.. Ja tyttö herätti jo ennen kasia.

Tälle päivää ois tiedossa pyykkihelvetti :D ja huomenna duuniin, koulutuspäiväilemään. Eka duunipäivä sitten toukokuun lopun :D

Yhteistyössä