Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja namnam:Söin just marabou minttukrokanttia, mitäs ap siitä tykkää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:jumppaohjaajakoulutukseen
Vau , tuo kuulostaa kivalta ja mielenkiintoiselta . Alatko sitten vetää tunteja ??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:jumppaohjaajakoulutukseen
Vau , tuo kuulostaa kivalta ja mielenkiintoiselta . Alatko sitten vetää tunteja ??![]()
Juu, näin olis tarkoitus.Kevään ajan saan sijaistaa mm. mamma-, vauva- ja taaperojumpissa, ja syksyllä jos sais oman pienten (lasten tai aikuinen-lapsi-ryhmän) =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:VauHei, valtavasti onnea. Kuulostaa mahtavalle!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:VauHei, valtavasti onnea. Kuulostaa mahtavalle!
![]()
No kiitos kiitos. =) Vähän mua kaiversi kun kurssin vetäjältä tuli viestiä, että ihanaa että teitä VANHEMPIAKIN tulee jakamaan ELÄMÄNKOKEMUSTAAN kurssilaisten keskuuteen.Totaa.... mä polen 31v.
En nyt mistään vanhemmasta leidistä puhuis vielä.
No.
Oikeastaan tää oli vaan ovela suunnitelma lisätä omaa liikuntaharrastusta niin että voi samalla kuljettaa omat lapset mukana.
Mä kun haluan lisää liikuntaa mutta en lisää hoitoiltoja lapsille. =)