Huomenta ! kahvia ja takkatulta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa ja pirteää sunnuntai aamua joka kotiin !
Ulkona paukkuu pakkanen, täällä etelässäkin -22 ....

Kivasti kahvi ja takka lämmittää tässä :) Muu perhe vielä nukkuu. Kohta aloitan silitys urakan näin aamusta :D Mutta ensin nautin hetken tässä olosta.

oi,ku oiskin takka. Musta tuntuu etten lämpene ollenkaan tällä kahvilla :'(
20 astetta sisällä nykyään lämmintä ja mua aina palelee :| ennen oli enempi,mut sehän oli tyhmää...

Huomenta. Olen pyörinyt sängyssä hereillä jo puoli kuudesta, mutta luovutin vasta parikymmentä minuuttia sitten. Ulkona taitaa olla kylmä, taitaa jäädä lenkit väliin tänäänkin. Sen verran nyt käy hengitysteihin tuo pakkanen, että parasta olla ärsyttämästä niitä lisää.

Huomenta! Olipa makoisat unet, eilen pieksettiin futon pulleaan kuntoon pakkassäässä, siinä oli nyt ihana nukkua. :) Näin unia Britannian rannikosta, kun katsottiin eilen sarjaa Coast ja haaveiltiin puolen vuoden reissusta saarivaltioon.

Jeee. Mä sain vaatepinon silitettyä. Toiset vielä nukkuu, mulla on nämä aamun tunnit aina energisin aika päivästä :D:D Eipä ole enään sitten tälle päivälle kotihommia :)

Nyt kaurapuuro hautumaan ! :p

Huomenta.. olispa ollut ihana nukkua. :/ No, nyt lapset hoitoon ja koko päiväksi jumppaohjaajakoulutukseen. =) Illalla vielä pitkän tauon jälkeen omat tanssitunnit, jeeeeee!!! Äkkiä kahvia ja jotain proteiinipitoista evästä mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
jumppaohjaajakoulutukseen
Vau , tuo kuulostaa kivalta ja mielenkiintoiselta . Alatko sitten vetää tunteja ?? :)

Juu, näin olis tarkoitus. :D Kevään ajan saan sijaistaa mm. mamma-, vauva- ja taaperojumpissa, ja syksyllä jos sais oman pienten (lasten tai aikuinen-lapsi-ryhmän) =)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
jumppaohjaajakoulutukseen
Vau , tuo kuulostaa kivalta ja mielenkiintoiselta . Alatko sitten vetää tunteja ?? :)

Juu, näin olis tarkoitus. :D Kevään ajan saan sijaistaa mm. mamma-, vauva- ja taaperojumpissa, ja syksyllä jos sais oman pienten (lasten tai aikuinen-lapsi-ryhmän) =)

Vau :) Hei, valtavasti onnea. Kuulostaa mahtavalle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:

No kiitos kiitos. =) Vähän mua kaiversi kun kurssin vetäjältä tuli viestiä, että ihanaa että teitä VANHEMPIAKIN tulee jakamaan ELÄMÄNKOKEMUSTAAN kurssilaisten keskuuteen. :D Totaa.... mä polen 31v. :whistle: En nyt mistään vanhemmasta leidistä puhuis vielä. :o No. :D Oikeastaan tää oli vaan ovela suunnitelma lisätä omaa liikuntaharrastusta niin että voi samalla kuljettaa omat lapset mukana. :D Mä kun haluan lisää liikuntaa mutta en lisää hoitoiltoja lapsille. =)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:

No kiitos kiitos. =) Vähän mua kaiversi kun kurssin vetäjältä tuli viestiä, että ihanaa että teitä VANHEMPIAKIN tulee jakamaan ELÄMÄNKOKEMUSTAAN kurssilaisten keskuuteen. :D Totaa.... mä polen 31v. :whistle: En nyt mistään vanhemmasta leidistä puhuis vielä. :o No. :D Oikeastaan tää oli vaan ovela suunnitelma lisätä omaa liikuntaharrastusta niin että voi samalla kuljettaa omat lapset mukana. :D Mä kun haluan lisää liikuntaa mutta en lisää hoitoiltoja lapsille. =)

Aah, surullisen kuuluisia sammakoita. Voi vanha vieköön :laugh:

On oikeasti upea tapa tosiaan lisätä liikuntaa lasten kanssa. :) Iloisia jumpanvetämishetkiä ja liikuntahetkiä teille kaikille :)

huomenta!
nää aamuheräämiset ei sovi kyllä mulle ollenkaan.. Meidän neiti herätti seitsemältä ja mä voisin nukahtaa pystyyn. vieläku sain untakin vasta puolen yön jälkeen.
Syntymästään asti vauvan rytmi on ollut sellainen, että nukkumaan klo 23 ja aamulla ylös klo 10-11. Se oli mulleki sopiva :D Mutta nyt mennyt muutamana iltana nukkumaan klo 21 ja aamulla 7-8 ylös. Taitaa olla aika totutella aamuihin.. :ashamed: :D

*krooh* Puoli kuuden aikaan heräsi keskimmäinen ja sen myötä kaksi muutakin. Ulkona on kylmä ja sisälläkin on kylmä kun unohdin yöksi laittaa tarpeeksi pattereita päälle. Äijä vaan vetelee sikeitä eikä tule laittamaan uuneja päälle.

Huomenta.. Meilläkin herättiin vähän 7 jälkeen.. Ihan ei oo vielä tottunut heräämään tuohon aikaan kun ennen herätty 8 maissa, mutta äkkiäkös se tästä.. Kahvia hörppäilen, poika leikkii omassa huoneessaan ja miekkonen tiskaa.. 10 ajoissa lähdetään ajeleen Ikeaan.. :)

Huomenta! -27 meillä! Yöllä kotiuduin baarista puolen yön maissa ja mittari näytti -30! Ihan sairaan kylmä! Nyt kun sais nukkuu pitkään niin ei nukuta yhtään, lapset tulee vasta iltapäivällä varmaankin kotio.

Yhteistyössä