Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mara Puu:Hohhoijaa...että sä jaksat teeskennellä pirteetä..
Alkuperäinen kirjoittaja hehhhe:Alkuperäinen kirjoittaja Mara Puu:Hohhoijaa...että sä jaksat teeskennellä pirteetä..
Mä oon vähänaikaa sitten huomauttanut sille samaa. Helvetin kuikka herää yöllä ja on NIIIIN pirtee...
Alkuperäinen kirjoittaja Mara Puu:Alkuperäinen kirjoittaja hehhhe:Alkuperäinen kirjoittaja Mara Puu:Hohhoijaa...että sä jaksat teeskennellä pirteetä..
Mä oon vähänaikaa sitten huomauttanut sille samaa. Helvetin kuikka herää yöllä ja on NIIIIN pirtee...
Niin,luulee saavaansa jonkun vuoden äiti yms. palkintoja kun täällä esittää tollasta..!! Pattiin ottaa tollaset
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja Mara Puu:Alkuperäinen kirjoittaja hehhhe:Alkuperäinen kirjoittaja Mara Puu:Hohhoijaa...että sä jaksat teeskennellä pirteetä..
Niin,luulee saavaansa jonkun vuoden äiti yms. palkintoja kun täällä esittää tollasta..!! Pattiin ottaa tollaset
hoh hoijaa![]()